צילום: דוברות איחוד הצלה

כאן אמורים ללמוד ילדים מיום ראשון: פועל נפגע קל-בינוני באתר בניה של אשכול גנים חדש

האירוע התרחש ברחוב ג'ו עמר, מע"ר דרום, באתר בניה של אשכול גני ילדים חדש המוקף באתרי בנייה נוספים: "לדברי עוברי אורח אבן כבדה נפלה ממנוף". בביה"ח לעומת זאת אומרים שלא נמצאה עדות לחבלה חיצונית

פורסם בתאריך: 30.8.19 11:34

עדכון אחרון: 30.8.19 13:12

     

עובד בניין נפצע באורח קל-בינוני מנפילת חפץ מגובה בתוך אתר בניה של אשכול גני ילדים חדש ברחוב ג'ו עמר באשדוד. המקום אמור להיפתח בעוד יומיים ולקלוט את הילדים עם פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, מה שמעורר חשש כבד.

ממד"א נמסר, שבשעה 10:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פועל שנפגע מחפץ שנפל מגובה באתר בניה ברחוב ג'ו עמר באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד גבר כבן 27 במצב קל עד בינוני בהכרה מלאה עם חבלה בגב.

חובשת רפואת חירום במד"א סינטיה מונט: "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפצוע בהכרה מלאה. סיפרו לנו שהוא נחבל בגבו והתיישב על הקרקע. יחד עם פראמדיק מד"א שהוזנק גם כן לאירוע ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, העלנו את הפצוע לאמבולנס ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים".

דוד ישראל רביבו חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח אבן כבדה נפלה ממנוף ופגעה בפלג גופו העליון. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

אולם בהמשך נמסר מבית החולים אסותא: "פועל הגיע למלר"ד לפני כשעה מאתר בניה. במצבו קל, אין סימני פגיעה חיצונית וכרגע עובר בירור מעמיק כדי לשלול פגיעה פנימית".

צילום: דוברות איחוד הצלה

רק אתמול פרסמנו ידיעה על הדאגה של הורים לילדי הגנים החדשים לנוכח עבודות הבנייה והמנופים הגבוהים שמקיפים את אשכול הגנים החדש שהעבודות בו עדיין מתבצעות.

חברת המועצה הלן גלבר התריעה מפני הסכנות במכתב ששלחה לד"ר יחיאל לסרי. בעירייה אמרו שהם מודעים לכך ונקטו בכל האמצעים הנדרשים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר