מבנה אשכול הגנים החדש: הבניה נמשכת. קרדיט: דוברות הלן גלבר

בואו ילדים: גני המנופים במע"ר דרום

פתיחת שנת הלימודים: אשכול גני ילדים חדש ייפתח בלב אתרי בנייה עתירי מנופים, וההורים מודאגים. גלבר מתריעה, ובעירייה מבטיחים שנקטו את כל אמצעי הזהירות

פורסם בתאריך: 29.8.19 14:47

     

הורים לילדי גנים שיפתחו את שנת הלימודים במבנה החדש שהוקם במע”ר דרום מודאגים: אשכול הגנים שרק מסיימים לבנותו נמצא בלב אתרי בנייה ומוקף במנופים גדולים.

אשכול הגנים שנמצא בבנייה ומנוף ענקי לידו. קרדיט: דוברות הלן גלבר

ראש מינהל החינוך אריה מימון כתב להורים שבעירייה מודעים לנושא ופועלים בהתאם. בין היתר, ציין, הוקם גגון בגבול המגרש, החצר בצד המערבי של הגן תהיה סגורה בשלב זה בפני הילדים, ועבודת המנופים תוגבל, כך ש”לא תבוצע הנפה או העברה של הזרוע מעל אשכול הגנים”.

חברת מועצת העיר הלן גלבר פנתה השבוע לד”ר יחיאל לסרי בנושא. “מבדיקה שערכתי”, ציינה גלבר, “נוכחתי לדעת כי הגנים נמצאים בתוך אתר בנייה עם כל הסכנות המתלוות לכך”. היא הזכירה במכתבה שהפרויקט טרם הסתיים ושבחודש מאי מנוף צריח קרס ביבנה והביא למותם של ארבעה בני אדם.

גלבר. צילום: פבל

גלבר. צילום: פבל

גלבר הוסיפה: “חיי ילדינו אינם הפקר ולא ניתן להמר על חייהם בהבטחות של ‘פיקוח מהנדסי בטיחות ומחלקת מבני ציבור’. שום גגון או סגירת חצר לא תמנע פגיעה בחיי אדם בקריסת מנוף צריח או מנפילת מטען כבד” .

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: “גברת גלבר כהרגלה מתפרצת לדלת פתוחה. ראש מינהל חינוך הפיץ להורים באמצעות הגננות מכתב עוד בטרם כתבה גלבר את מכתבה. העירייה עושה מאמץ מיוחד לבינוי מוסדות חינוך בד בבד עם אכלוס הרובע, על מנת לאפשר לתושבים לימודים בקרבת ביתם, ובוודאי בכל הנוגע לגני ילדים. השלמת הבינוי במע”ר תארך שנים. האם גלבר מצפה שעד אז ילדי הרובע לא ילמדו בקרבת ביתם? כמובן שאנו נוקטים בכל האמצעים הנדרשים לשמירה על בטיחות הילדים. זוהי חובתנו הראשונית, ואנו לא זקוקים לתזכורות בעניין זה. פתיחת הכיתות מתנהלת בהתאם לכל התקנים והכללים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר