לישי ביטון והאדומים פותחים עונה. צילום: ליאב אחאבן.

יוצאים לרחובות: משחק הגביע הראשון

האדומים יפגשו את שעריים במסגרת טורניר גביע המדינה. בתוך כך הקבוצה תפצה את בלם הקבוצה בעונה החולפת גיא עיני

פורסם בתאריך: 29.8.19 19:19

     

הפועל אדומים צפויה להתחיל את העונה בשבוע הבא איפה שסיימה את הקודמת. המשחק הרשמי האחרון ששיחקו בו האדומים היה נגד מכבי שעריים, משחק שבו נכנעו בדו קרב פנדלים בחצי גמר הפלייאוף.

כעת האשדודים צפויים להתחיל את העונה מול אותה מכבי שעריים במשחק חוץ במגרש ברחובות, שככל הנראה ייערך ביום שישי (6.9), השעה עדיין לא ידועה.

לאוהדי הפועל אדומים יש מה לדאוג, הסגל של הקבוצה קצר במיוחד. הוא כולל 13 שחקנים בלבד, שניים מהם שוערים. אם מוסיפים את שני שחקני הנוער אפק אזולאי ואלעד ארר שהשתתפו במשחקי ההכנה של הקבוצה, מדובר ב—15 שחקנים.

במועדון עושים את כל המאמצים כדי להחתים שחקנים נוספים בשבוע שנשאר עד למשחק החוץ הקשה מול שעריים ולהשיג את השחרור של אדי אדרי מקריית גת על מנת שיוכל לשחק.

נוסף לכך שהסגל קצר ביותר, השחקן החשוב ביותר של האשדודים לישי ביטון ייעדר מהמשחק בשל כרטיס אדום שקיבל באותו משחק פלייאוף בעונה שעברה מול אותה מכבי שעריים. המגן דניאל בורחל, שסוחב פציעה במשך כמה שבועות, נמצא בספק למשחק.

עיני זכה בתביעה

בשורה רעה להנהלת הפועל אדומים אשדוד, שהפסידה לבלם הקבוצה בעונה החולפת, גיא עיני. כזכור, עיני תבע את הקבוצה בהאשמה של הלנת שכר וטען כי הציעו לו 60% מהמשכורת שהגיעה לו. הבורר עו”ד עמיאל תגר נענה לכל טענותיו של הבלם וקבע כי האדומים ישלמו לשחקן את מה שמגיע לו, נוסף לכך הוצאות משפט, וכמובן שכרטיס השחקן שלו השתחרר חינם מהקבוצה.

גיא עיני מסר בתגובה ל“כאן דרום”: “קודם כול אני שמח שזה מאחוריי ואני עם הפנים קדימה לעונה שבפתח ומאחל לאדומים אשדוד בהצלחה. אני מרוצה מהחלטת הבורר ויותר מכך על ההוכחה שיש לנו, השחקנים, למי לפנות לעזרה ולא לוותר על מה שמגיע לנו. תודה לעו”ד אייל יפה על הייצוג המהיר והיעיל”.

מהאדומים נמסר: “אנחנו מתעסקים רק בעתיד ובהכנות לקראת העונה שבפתח. אנחנו מאחלים לשחקן בהצלחה בהמשך הדרך”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר