ניידת משטרה. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים גילו: הנהגת ברכב היא רק בת 15

בדיקת יושבי רכב שנסע בחניון חוף הים העלתה שהנהגת, היא נערה בת 15. במושב לידה ישב החבר, ששימש "מורה נהיגה". על פי חשד המשטרה השניים גם היו תחת השפעת אלכוהול

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:51

     

 

במהלך ליל שבת, מעט לאחר חצות, עסקו שוטרי התנועה בפעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה חמורות ומסכנות חיים ברחבי העיר אשדוד. במהלך פעילות זאת הבחינו ברכב שנוסע בחניית חוף "באר שבע" באופן שעורר את חשדם ועל כן ביקשו לבדוק את יושביו. בבדיקה התברר כי ברכב נוהגת קטינה כבת 15 בלבד ובמושב הנוסע לידה יושב צעיר כבן 19.5 שהפך בין-לילה ל"מורה נהיגה". כמו כן מאחר והשניים הדיפו ריח אלכוהול, נערכה להם בדיקה לאחר שהועברו אל תחנת המשטרה בעיר ובה נמצא כי רמת האלכוהול בגופם גבוהה פי כמה מהמותר לנהג צעיר בחוק. בתום חקירתם בפני בוחני התנועה, שוחררו הצעירים כאשר הבגיר קיבל לידיו מועד לדיון בבית המשפט לתעבורה.

"מדובר בעבירת תעבורה חמורה שבעתיים, הן לא רק מדובר בנהג שנוהג ברכב בהשפעת אלכוהול, עבירה חמורה לכשעצמה, אלא בנהג קטין שאינו מורשה לנהוג כלל כשהוא בהשפעת אלכוהול, ולצידו נהג צעיר שתחת השפעת אלכוהול גם כן. אנו נמשיך לפעול אל מול עבירות התעבורה החמורות במטרה למנוע את ההרוג הבא ולהציל חיים", נמסר מהמשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר