אביגדור ליברמן. צילום גלעד קוולרציק

צא ולמד ליברמן

בעוד לפיד משתדל לשנות עמדות, ליברמן רק מחריף אותן. יעבוד לו או לא?

פורסם בתאריך: 16.7.19 13:46

     

ידוע שלפני כל מערכת בחירות כל מפלגה באה ומביאה אג'נדה משלה אם זה המצב הביטחוני ואם במצב הכלכלי ובמצוקת הדיור ועוד כאלה רבות.

כמה מצער מבחינתי שיש כל מערכת בחירות את האחד הזה שמגיע ורואה לנכון פשוט לשים את עניני הדת בראש סדר העדיפויות שלו כאילו שזה רק מה שחסר במדינה הזאת לאנשים. לדעת מה החרדים רוצים ומתכננים לעשות במדינה למרות שזה לא נכון. אין ספק שמדובר בבורות לשמה ואני אסביר את דברי.

בזמן האחרון כל המדינה הייתה עדה למה שמר ליברמן הסית פשוט הסית נגד החרדים אם זה שרוצים להחזיר אותנו לימי דוד ושאול ואם זה בקמפיין אפילו של נתניהו שבו נראה עם פאות וכובע חרדי שכביחול הוא הולך להקים מדינה חרדית וזה כל כך מפחיד מה שיהיה פה.

הרי כולם יודעים שזה לא יקרה ואם החרדים היו רוצים לעשות זאת הם היו דורשים זאת בפחות מעשרים וארבע שעות כי זה בנפשם מצד מדינה יהודית שכך אמורה להיות ולא בסתלבט כמו השר ביטחון לשעבר שלנו שעשה מה שהבטיח לבוחריו אז עזוב אותך ליברמן.

 

 

אין לי בעיה שאדם חילוני יעשה מה שרוצה בשבת בבית שלו אבל לעשות זאת בפרהסיה ולעשות מזה ענין בזמן שרוב המדינה היא שומרת מסורת אז אין שום טעם בכל הקמפיין הזה אלא בשביל לקושש עוד כמה מנדטים מהציבור שאוכל במשך עשרות בשנים את מה שהסיתו נגד הציבור הדתי והחרדי.

ומה בסוף נשאר מר ליברמן אתה יודע? אני לא צריך לספר לך פשוט כלום אלא כל מי שניסה לעשות קמפיין בדרך הזאת כשל כי זה לא אסטרטגיה אלא לגיטימציה לשנאה שנכשלת כי הציבור לא משוגע. שהרי אם כל כך פרזיטים איך שאתה מגדיר אותנו בגלל שבחורי הישיבות שלנו ברובם לא מתגייסים אז מה דעתך שהחרדים יעבירו חוק שאומר שכל בחור מהציבור החילוני שמסיים בית ספר יתחיל ללמוד בישיבה. זה נשמע לי בסדר גמור, לא כך?

אלא מסתבר שישר תקפוץ בהסתה, הדתה ועוד כל מיני מילים יפות שאתה מוכר בחנות השנאה. מה שאין כן אם חרדי לא התגייס זה כבר נקרא פרזיט אז בוא לא נשתגע ותשחרר אותנו לחיינו ותן לנו לחיות מדרך אבותינו שהיו בטח הרבה יותר מלומדים ממך.

ויש לי סיפור שממש ממחיש זאת הסכת ושמע. באחד מהפסוקים בתורה כתוב לעם היהודי שה' הבטיח "גאולת עולם" דהיינו שאת הגאולה לחיי הנצח עם ישראל יקבל בכל מקרה. מסופר על אחד הכמרים שנתקל בפסוק זה והיה חייב לברר מה הפשט. הלך ושאל את הרבי מקלויזבורג וכי אנחנו כל הגויים לא יכולים ביום אחד להתאחד נגדכם ולגמור אתכם? אז ככה שהפסוק לא הכי מסתדר.

השיב לו הרב במשל על עוף לבן שהכניסו פעם ללול של תרנגולות שחורות שנחשבות גסות וחסרות רחמנות ואכן כשראו בכניסה ללול שהוא נכנס התחילו כולן לרוץ לקראתו בהבנה שכל אחת תוכל לאכול את העוף הצנום והמסכן קודם.

והנה תוך כדי דהירה לא נשאר כלום. למה, אתה יודע? שאל הרבי. הסביר לו הרבי תדע ברגע שיש מריבה וחשיבה רק על עצמך אז כל אחד בדרך פשוט ירמוס את השני בכדי לנצח ולהשיג אך בתכלס אף אחד לא מרוויח לכן כשיבואו כל אויבי ישראל לעבר עם ישראל הם פשוט ילחמו אחד בשני שלישראל לא יקרה כלום שזה כוונת הפסוק "גאולת עולם".

אם כן מקווה מאד שהבנת מר ליברמן את הנמשל בסיפור הנ"ל אם כן תבדוק טוב טוב לפני שאתה יוצא למלחמה – נגד מי אתה יוצא ואיך אתה יוצא ממנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר