ראש המועצה דרור אהרון באדיבות: מועצת גן יבנה
ראש המועצה אהרון דרור. צילום: מועצת גן יבנה

ראש מועצת גן יבנה מגיב לתביעה החדשה של מוטי יוסף: גם אותי הוא תבע

סערה בגן יבנה בעקבות תביעת לשון הרע שהגיש יו"ר האופוזיציה עו"ד מוטי יוסף נגד דן אלפי. יוסף מסר בתגובה לדבריו של ראש המועצה: "דרור שכח את התביעה שהגיש כנגד אלי אלוש ולכן 'זעקת הקוזק הנגזל' היא פתטית בעיניי"

פורסם בתאריך: 12.7.19 10:58

     

ראש המועצה המקומית גן יבנה, אהרון דרור, מגיב לסערה בישוב בעקבות התביעה שהגיש יו"ר האופוזיציה, עו"ד מוטי יוסף, נגד דן אלפי, תושב ועובד המועצה שהוא גם אב שכול.

"למרבה הצער", מוסר דרור, "מר יוסף לא הפנים שהוא חבר מועצה העומד לביקורת הציבור על מעשיו, אופיו והתנהגותו. הספק כזה של 'עשייה' בכחצי שנה של כהונה במועצה, ולא למען הציבור, הוא כשלון מוחלט".

"מר יוסף", מגלה דרור, "הגיש גם נגדי שתי תביעות לשון הרע שלא צלחו, 3 תביעות נגד משפחת שליו והתביעה הזו כנגד דן אלפי. ניתן לראות שהוא מנסה להשתמש בכישוריו בעריכת דין כדי למנוע מאנשים לדבר ולהביע עמדה נגד דרך פוליטית לא מוצלחת.

"כך לא נוהג איש ציבור. בית המשפט, על שלוש ערכאותיו, כשדן במשפטו של מר יוסף על העלבת עובד ציבור תוך שהוא מותח ביקורת קשה על התנהגותו אמר כבר אז שהציבור צריך לדעת על או פיו, אישיותו והתנהגותו של מי שעומד לבחירה ציבורית. זה האיש זו דרכו וכעת זה לא נעלם גם מעיני הציבור כולו".

עו"ד מוטי יוסף מסר בתגובה: "למרבה הצער ממשיך ראש המועצה להתייחס לא עניינית אל האירוע תוך ניתוח פסיכולוגי שלי, משל היה פסיכולוג קליני. עובדת היותו של מר אלפי אב שכול ועובד מועצה אינה יכולה לשמש כמחסום מפני הגשת תביעה עת הוא בחר בכוונת מכוון לפגוע בי, במשפחתי, באשתי ובילדיי.

מר דרור שכח את התביעה שהגיש כנגד אלי אלוש ולכן 'זעקת הקוזק הנגזל' היא פתטית בעיניי. אני חוזר ומבהיר שכל מי שיכפיש וידבר סרה כנגדי, שלא יצפה שהדברים הללו יעברו בשתיקה. ברור לכל שביקורת כנגד נבחר ציבור הינה מבורכת, רצויה ונחוצה, אך חופש הביטוי אינו חופש השיסוי.

הייתי מצפה ממר אלפי כמי שחווה חוויות קשות בחייו, להיות רגיש לאחרים ולא להשתמש בשכול כמעטה הגנה, עת הוא עצמו שופך את שמם של אחרים במזיד ובמתכוון.

לא נותר לי אלא להצטער על דבריו של ראש המועצה ואסיים בכך שבתביעה שהוגשה נגד ראש המועצה על הכפשות שהוא עצמו נקט כנגדי, אנחנו ממתינים למתן פסק הדין שיינתן בקרוב ואז יוכח מי הצודק, ומי לא.

אני מאחל שבת שלום לכל תושבי גן יבנה היקרים. כיו"ר האופוזיציה אמשיך לפעול באהבה רבה למען רווחתם ואיכות חייהם של כל התושבים".

ראש המועצה דרור ביקש להבהיר:

"שתי התביעות כנגדי נדחו. האחת בית המשפט הכיר ונתן לי חסינות עובד ציבור והתביעה נדחתה כלפיי, כאשר המועצה היא זו שמנהלת את העניין. השנייה נמשכה על ידי מוטי בעצמו.

אלי אלוש היה פוליטקאי נבחר ציבור וחבר מועצה וזה לא המקרה של דן אלפי ועמי שלו ומשפחתו גם בכך טועה ומטעה חבר המועצה. בדבריו של דן יש הבעת דיעה לגטימית ואין בה אפילו שמץ של לשון הרע.

זהו ניסיון להמשיך ולפגוע בי כראש מועצה. אינני מתכוון להגרר. יש לנו עשייה רבה לטובת התושבים ובזה אתמקד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר