חיים לוי. ויתר על מתן בית יעקב. צילום: מדיה אדומים אשדוד
חיים לוי. ויתר על מתן בית יעקב. צילום: מדיה אדומים אשדוד

חיים לוי: “נסיים בין המקום הראשון לשלישי”

רגע לאחר הצגתו במועדון האדום, מאמנה החדש של הפועל אדומים אשדוד חיים לוי התפנה להעניק ריאיון בלעדי וראשון שלו כמאמן האדומים ל “כאן דרום”

פורסם בתאריך: 20.6.19 17:21

     

לאחר תקופה של חוסר ודאות ומגעים עם כמה מאמנים שלא צלחו, יש להפועל אשדוד מאמן: חיים לוי סגר את תנאיו בקבוצה והוצג בפייסבוק הרשמי של המועדון.

הפועל אדומים אשדוד עוברת קיץ סוער. לאחר שהושג סיכום עם רוני אוואט כמאמן הקבוצה, הוא קיבל הצעה מפתה ממ.ס אשדוד בליגת העל והחליט לחתום בשורותיה. מאז האדומים החלו בחיפושים נרחבים אחר מאמן לקבוצה לעונה הבאה.

לאחר חיפושים נרחבים שכללו גם משא ומתן מתקדם עם עידן בר-און, שהחליט לחתום בסופו של דבר במכבי יבנה, האדומים החליטו למנות את עומר פרץ למאמן הקבוצה.

פרץ סיכם את תנאיו במועדון, אך יום לאחר הסיכום הגיע פיצוץ לא צפוי במשא ומתן בין המאמן להנהלת האדומים.

כפי שפורסם לראשונה “בכאן דרום”, לאחר הפיצוץ במשא ומתן עם עומר פרץ, המועמד המוביל לאימון הקבוצה היה חיים לוי. כעת לוי סגר את תנאיו במועדון האדום.

המאמן הותיק (59) אימן בעונה האחרונה את הפועל עכו בליגה הלאומית. ככדורגלן, לוי שיחק בכמה קבוצות, בהן מכבי ת”א, הפועל חיפה ואפילו עירוני אשדוד.

הוא מאמן בעל ניסיון רב בליגה א’ ויצא לו אף לאמן את בני סכנין למשך ארבעה משחקים בליגת העל.

בפייסבוק הרשמי של המועדון נכתב: “אדומים יקרים שלנו, אנו שמחים ונרגשים לפתוח רשמית את עונת 2020/19. גאים ומתרגשים להציג בפניכם את מאמן קבוצת הפועל אדומים שמגיע אלינו בהמון אנרגיות ומלא תשוקה להוביל את הקבוצה. קבלו בהמון אהבה את חיים לוי. הנהלת הקבוצה והאוהדים רוצים לאחל לחיים מזל טוב והמון הצלחה לרגל המינוי שנעמוד יחד בכל האתגרים והמטרות.

 

"סומכים עליך שתוביל אותנו למחוזות הראויים והמוצלחים שהמועדון שייך להם”.

שלום חיים, ספר איך הגעת להפועל אדומים אשדוד.

“יאיר אזולאי פנה אליי, קבע לנו פגישה עם הבעלים רוני חג'ג' ברמת גן. ישבנו ודיברנו, שני הצדדים הסכימו לסגור את העניין. סיכמנו על חוזה עד תום העונה הנוכחית. במידה ונעלה ליגה, אני אמשיך אוטומטית גם בעונה הבאה”.

ספר על ההיכרות שלך עם יאיר אזולאי מהעבר.

“אימנתי את יאיר בעבר, בחור חיובי, שחקן למופת, נשתף פעולה ונקווה שנשמח את הקהל האשדודי”.

לאמן במועדון כזה זה אתגר לא פשוט. אתה מודע לגודל האתגר? לאן אתה מאמין שאתה מסוגל לקחת את הקבוצה העונה?

“אני שמח מאוד שהגעתי לפה, אני לא מפחד מאתגר, הקבוצה הזאת הולכת לסיים בין המקום הראשון למקום השלישי, אני יכול להבטיח לאוהדים שהם יראו קבוצה אטרקטיבית ושמחה, קבוצה שמשחקת כדורגל טוב”.

מה שמעת על המועדון, על הקהל?

“אני אוהב קהל רב. אני לא נלחץ, זו המטרה שלי, לשמח את הקהל של הפועל אדומים אשדוד”.

מה שמעת על הדרבי האשדודי? אתה מחכה, מתרגש?

“כשאני עולה למגרש, אני מתרגש. כשאני אפסיק להתרגש, אני אפרוש מכדורגל. דרבי זה דרבי, זה כל היופי בכדורגל. אני שמח מאוד שיש דרבי עם המון קהל ושהקבוצה הטובה תנצח. אני מקווה שהקבוצה שלי תהיה זאת שתחגוג בסיום. שי מאור, המאמן של עירוני אשדוד, הוא החבר הכי טוב שלי, הולך להיות לנו דרבי פיקנטי במיוחד”.

האם אתה מכיר שחקנים מהקבוצה הנוכחית? עקבת?

“אני עוקב תמיד, מכיר את כל הליגה. ואף מכיר חלק מהשחקנים באופן אישי”.

איזו הפועל נראה השנה? האם נראה קבוצה התקפית או זהירה יותר?

“כל מי שמכיר אותי יודע שאני מאמן התקפי. אנחנו נהיה יצירתיים, אנחנו ניזום. נתארגן לאט לאט, בשקט, בצניעות. אני יכול להבטיח לאוהדים שתהיה קבוצה חזקה, אטרקטיבית ושמחה, מה שמתאים בדיוק לדנ"א של הפועל אשדוד”.

שיחקת בעירוני בשנת 1994. מה אתה זוכר מהעונה הזאת?

“היינו קבוצה מפחידה, עם עופר טלקר, עמיר תורג’מן, אמיל ולב, ז’אן טלסניקוב ועוד רבים וטובים. נשארתי בקשר עם רוב השחקנים עד היום”.

נשארת בקשר עם אנשים מהספורט האשדודי?

“יש לי הרבה חברים מהכדורגל ומהספורט האשדודי. איתן רביבו, מירו בן שמעון, רוני אוואט, רפי נידם הם חברים טובים שלי. היום אני גר בכפר יונה, אבל גרתי למשך שנה באשדוד ואני מעורב פה ומכיר את העיר”.

יש כבר כיוון לשחקני רכש לעונה הקרובה?

“אני עובד בשקט, נביא את השחקנים שאנו צריכים. אנחנו במשא ומתן עם הרבה שחקנים, ואני מקווה מאוד שתוך שבוע נסגור עם חמישה—שישה שחקנים”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר