בני הזוג גז (מתוך פייסבוק)
בני הזוג גז (מתוך פייסבוק)

פרשת החשד לעושק: כל העצורים שוחררו

סנגורם של הזוג גז: "השחרור מוכיח כי לא עשו דבר בלתי חוקי ומוכיח כי היה מדובר במעצר שווא"

פורסם בתאריך: 10.6.19 21:58

     

לאחר שנעצרו בשבוע שעבר, היום החליטו במשטרת מחוז תל אביב לשחרר את כל החשודים בפרשת החשד לעושק קשישה במיליוני שקלים, ולא להביאם שוב בפני שופט.

ארבעת החשודים שהיו עצורים הם כולם מאשדוד: הזוג אמיר וקאתי גז שנחשבים כמי שניהלו את חברת הטלמרקטינג שוחררו למעצר בית. כך גם מרגלית חמו שהוגדרה מוקדנית בחברה. ענבל אביטן, שהוגדרה טלפנית בחברה, ונעצרה ראשונה בפרשה, ביום שני, 3 בחודש, שוחררה היום גם היא לביתה.

בפרשה נחקרו אנשים נוספים. השחרור של העצורים היום מגיע לאחר כמה ימים שבהם היו מאחורי סורג ובריח ולאחר כחצי שנה של חקירה שקדמה לביצוע המעצרים.

 

תגובות

סנגורם של הזוג גז, עו"ד אהוד בן יהודה, מסר: "השחרור של בני הזוג מוכיח כי הנ"ל לא עשו דבר בלתי חוקי ומוכיח כי היה מדובר במעצר שווא".

עו"ד שני פרג'ון שמייצגת את מרגלית חמו יחד עם עו"ד מיכאל בוסקילה מסרה: "כפי שטענו לאורך כל הדרך ללקוחה שלנו, שהינה אישה נורמטיבית, לא היה כל קשר לעבירות המרמה או הסחיטה באיומים. לאחר שהיחידה החוקרת בחנה את הדברים כדבעי, הבינה אף היא כי אכן כך הדבר ולפיכך שיחררה אותה לביתה".

הסנגורית של ענבל אביטן, עו"ד רויטל בן שבת-כ"ץ: "לא היה לי ספק שמרשתי תשוחרר לביתה. אני סבורה שניתן היה לבצע את החקירה הגלויה גם ללא מעצרה".

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה: "החשודים שוחררו בתנאים מגבילים בכפוף לעמידה בערבויות ונשלחו למעצרי בית והפקדות כספיות. החקירה ממשיכה להתנהל והתיק יועבר בהמשך לפרקליטות".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר