בני הזוג גז (מתוך פייסבוק)
בני הזוג גז (מתוך פייסבוק)

בני זוג מאשדוד חשודים שעשקו קשישה במיליוני שקלים

לפי חשד המשטרה העבירות נמשכו על פני תקופה ארוכה. החקירה נמשכת במפלג ההונאה של מחוז תל אביב. סנגורם של הזוג: "הם חפים מפשע"

פורסם בתאריך: 9.6.19 22:53

עדכון אחרון: 9.6.19 23:35

     

אמיר וקאטי גז בני 42 מאשדוד נעצרו בסוף השבוע בידי חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב בחשד שקיבלו במרמה כספים בהיקף גדול מאוד מקשישה ערירית בת 84. לפי המשטרה הם הוציאו ממנה באמצעות חברת טלמרקטינג שהיו ממנהליה סכומים שהגיעו לשלושה מיליון שקלים במזומן. בשעת מעצרם יוחסה להם גם עבירה של סחיטה באיומים.

על השאלה מה הייתה מהות אותה חברה, השיבה נציגת המשטרה בדיון: "הם סיפקו דיאטה, כדוריות לדיאטה, מוצרי חשמל, סדינים. בית המשפט מבין שהם לא התמקדו בזה, לפעמים הם מכרו לאנשים ולא נתנו להם".

בפרשה יש חשודים נוספים. יחד עם בני הזוג הובאה לבית המשפט גם מרגלית חמו, 37, מאשדוד, שעבדה כמוקדנית בטלמרקטינג.

מוקדם יותר השבוע נעצרה ענבל אביטן, 35, גם היא מאשדוד, שהייתה טלפנית בחברה. היא למעשה הראשונה שנעצרה בפרשה.

נציגת היחידה החוקרת הוסיפה בבית המשפט: "זו קשישה בת 84, זה רק 3 מתוך 7 שעשו עליה עליהום. היא מפוחדת מהם, לא מסוגלת להיות לבד בבית, כל היום היא בוכה. היום היא אמרה לי: 'הם יבואו להרוג אותי'".

לפי שעה, מעצרם של החשודים הוארך עד 10 בחודש.

עו"ד אהוד בן יהודה המייצג את בני הזוג גז (לאמיר גז יש עבר פלילי בעברות דומות לכאורה בניגוד לרעייתו שהיא נעדרת עבר פלילי, ד"ג), מסר בתגובה: "החשודים שאני מייצג חפים מפשע ולא קשורים לשום דבר שהמשטרה מייחסת להם. אני מקווה שבימים הקרובים ישתחררו ממעצר. מדובר באנשים ישרים, שאינם קשורים לעולם העברייני. אציין שחברת הטלמרקטינג שהייתה להם נסגרה עוד ב-2016".

עו"ד רויטל בן שבת כ"ץ שמייצגת את אביטן מסרה בתגובה: "כרגע אנחנו בשלב בו רב הנסתר על הגלוי והדברים יתבררו ויתבהרו בהמשך. ככל הנראה ולפי הטענות, החשודה הייתה ככלי בידי אחרים אשר ניצלו את תמימותה וחולשתה ואף הייתה נתונה לאיומים מצידם. החשודה הייתה טלפנית בחברה שבה המנהלים והבעלים היו בעלי המוח, התחכום והתכנון. אני מאמינה שבקרוב מאוד מרשתי תשוחרר לביתה".

עו"ד שני פרג'ון שמייצגת את חמו יחד עם עו"ד מיכאל בוסקילה, מסרה בתגובה: "מדובר באישה נורמטיבית אשר איננה קשורה בשום דרך או צורה לעבירות המרמה. מרשתנו בסך הכל עבדה תקופה קצרה אצל הזוג גז, מעולם לא סחטה או של שלשלה לכיסה כספים שהתקבלו מהקשישה. אין לנו ספק כי לאחר שיתבררו העובדות חפותה תוכח והיא תשוחרר לביתה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר