אורי הקטן אוהד הפועל אשדוד צילום פייסבוק הפועל אשדוד בכדוריד

קורעת את הרשת

הצבע של אליאור משעלי הבייביסיטר של ברק יצחקי המתנה של ניר ביטון החגיגות של עירוני אשדוד הפוטוגניות של הזוג ג’רפי

פורסם בתאריך: 24.5.19 11:22

     

ליגת העל כבר לגמרי מאחורינו' ויש מי שניצל את סיומה לטובת חופשה מפנקת. הזוג הנשוי הטרי בן וליז רייכרט חיכו שבן ישאיר את מ.ס בליגה, ודקה לאחר מכן המריאו לאמסטרדם לירח דבש מעט מאוחר' אבל מאוד מאוד מפנק. קבלו הצצה.

בן וליז רייכרטגם יואב ואוריאן ג’רפי עשו את אותו מעשה בדיוק, אלא שהם בחרו לחגוג את ירח הדבש שלהם במקום הרבה יותר אקזוטי ומנקר עיניים וממש אבל ממש לא התפשרו. הג’רפים נופשים להם בימים אלו באיים המלדיביים ומציגים זוגיות פוטוגנית במיוחד עם נופים מרהיבים מעוררי קנאה. קבלו אותם במלוא הדרם.

יואב ואוריאן ג'רפיהשחקן הכי יציב בהפועל אשקלון השנה וזה שלא מפסיק לכבוש אליאור משעלי קפץ השבוע לסוואט סטאר באשדוד יחד עם הצמודה קורל וניצל את השמש החמימה לטובת בטן—גב והרבה צריכה של ויטמין סי. לגמרי תפסו צבע.

אליאור משעלי והחברה קורל

רגע לפני שהפועל אשדוד בכדוריד ניגשה למשחק מספר שתיים בסדרת הגמר והשוותה ל-1:1, הם הספיקו לחגוג יום הולדת ארבע לאוהד מושבע של הקבוצה, אורי, באחד מאימוני הקבוצה ואפילו הרימו אותו על כיסא כפי שמחייב. כמה כיף לראות.

אורי הקטן אוהד הפועל אשדוד צילום פייסבוק הפועל אשדוד בכדוריד

אחרי עונה מוצלחת ואחרי שכבשה את המקום הראשון של מחוז דרום, עלתה קבוצת ותיקי הפועל אשקלון לפלייאוף אליפות המדינה בליגת הוותיקים. רבע הגמר יתקיים באשקלון ב-29.5, בהצלחה!

ותיקי הפועל אשקלון

האשדודי ניר ביטון מפגין אבהות גם מעבר לים. השבוע זה התבטא היטב כאשר הוא פינק את הבת הקטנה שלו במכונית יוקרתית קטנה עם שלט וגג נפתח, כל זה לכבוד יום הולדתה שחל השבוע. היא כמובן הגיבה בשמחה עד השמיים, וזה ניכר היטב גם בתמונה שלפניכם. איזה אבא!

ניר ביטון והבת

אחרי שעירוני אשדוד השלימה עונה מדהימה עם עלייה לליגה א’ ורגע לפני ההכנות לעונה הבאה, במועדון מתכוונים לחגוג את ההישג כמו שכתוב בספר. אז פתחו יומנים ושריינו: 5 ביוני, "אולמי בלה וידה" באשדוד, נשף העלייה של עירוני אשדוד! בתפריט: מזנוני אוכל עשירים, אלכוהול, הופעת אמן וכמובן טקס הנפת צלחת האליפות. פייר, נשמע שווה במיוחד.

נשף עלייה עירוני צילום פייסבוק עירוני אשדוד

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר