הכיוון ממנו הגיעה הנהגת. צילום: עו"ד ליאור לביא
הכיוון ממנו הגיעה הנהגת. צילום: עו"ד ליאור לביא

נסעה באין כניסה- אך האשמה, על התמרור

ברחוב הנגב בקריית מלאכי הוצב תמרור "אין כניסה" בכיוון הלא נכון וגרם לנהגת להגיע עד בית המשפט, שם עורך דינה הצליח להוכיח כי התמרור הוצב במיקום הלא נכון- וזיכה אותה ללא קנס בבית הדין לתעבורה באשדוד.

פורסם בתאריך: 17.3.19 17:35

     

בשבוע שעבר, הגיעה אישה מן העיר אל בית המשפט לתעבורה באשדוד, שהואשמה בכך שנסעה באין כניסה ובניגוד לתנועה ברחוב הנגב בקריית מלאכי. לנהגת עבר תעבורתי ולכן הייתה צפויה לקנס נכבד וכן לצבירת נקודות משמעותית וייתכן שאף במעלה הדרך הייתה נדרשת לנהיגה מונעת או אף שלילה.

לאחר בדיקה, עורך דינה, ליאור לביא ממשרד עורכי הדין דין דוד סנדרוסי, יצא אל השטח וגילה כי השילוט הוצב במיקום גיאומטרי שגוי וזאת ובניגוד למיקומו על פי החלטת וועדת התעבורה ובשל כך אף הוגשה בהמשך על ידי העיריה עצמה תוכנית הנדסית להעתקתו מהמקום בו הוצב.

הצומת והתמרורים ברחוב הנגב בקריית מלאכי. צילום: עו"ד ליאור לביא

הנהגת יצאה ללא נקודות וללא קנס. בפרוטוקול נכתב שהתיק ייסגר, ללא הוצאות על הנאשמת ושבית המשפט חוזר בו מהאישום. בנוסף, נאמר בבית המשפט כי העירייה תטפל בתימרור על מנת שלא יהיו עוד מקרים כאלו.

תגובתו של עורך הדין ליאור לביא לפסק הדין: "אני ממליץ כי בנסיבות בהן האזרח יודע כי הצדק עמו חשוב מאד שיידע לעמוד על זכויותיו על פי דין ולפנות לערכאות המתאימות בעזרת ייעוץ וסיוע משפטי הולם לצרכיו".

עיריית קריית מלאכי אישרה את הזזת התמרור לכיוון הנכון, ועל פי עורך הדין, התיקון כבר בוצע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר