רמי עזרן ואחת מדירות החייבים

הותר לפרסום: העבריין רמי עזרן הוא ראש ארגון הפשיעה שנעצר הלילה

עזרן נעצר הלילה בחשד לעבירות של אלימות וסחיטה באיומים במסגרת השוק האפור ומעצרו הוארך בעשרה ימים. גם אשתו מעיין נעצרה

פורסם בתאריך: 5.6.17 21:40

     

רמי עזרן, תושב אשדוד, חשוד כי בעודו בכלא, ניהל ארגון פשיעה אשר עסק במתן הלוואות בשוק האפור וגבייתן מהלווים בדרכים אלימות. שריפות רכבים, הצתות רכבים ועוד. עזרן הובא היום לבית המשפט שם הודיע סנגורו כי הגיע להסכמה עם המשטרה כי מעצרו של העבריין יוארך בעשרה ימים.

רמי עזרן

גם אשתו של רמי, מעיין, נעצרה היום ואף היא הובאה להארכת מעצר בבית משפט השלום אשקלון. נציג המשטרה בדיון אמר כי האשה נמצאת בסף העליון של שרשרת המזון בארגון. פרקליטתה אמרה בבית המשפט כי מעיין היא אשה ללא עבר פלילי אשר נחקרה רק פעם אחת לפני עשור, " אמא ל-3 בנות קטנות שהקטינה בהן בת 5 חודשים. באה משטרה מכובדת עם 11 עצורים, 70 קלסרים וכותרת של ארגון פשיעה ומכניסה את מעין עזרן לתוך המסגרת הזאת בלי פרופורציה. מעיין עזרן היא אישתו של אחד העצורים, בעלה בעל עבר פלילי ומרצה מאסר כרגע. זה לא מהווה עילת מעצר למעין עזרן. מעין עזרן לא סחטה אף אחד מהמתלוננים, לא קשורה באופן ישיר או עקיף לשום חשד". בית המשפט החליט על הארכת מעצרה של מעיין בשמונה ימים.

במסגרת הפרשה נעצרו הלילה כ-20 איש מאשקלון ואשדוד, 11 מהם הובאו להארכת מעצר.

בין העצורים היה גם עצור יוצא דופן: עופר טוביאנה, עבריין אשדודי שנפצע לפני פחות משנתיים ממטען חבלה שהוטמן ברכבו ורגליו נקטעו. הא הבא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו כשהוא מתנייד בכסא גלגלים. למרות מצבו, טוענת המשטרה כי הוא פעל בכוח ובאופן פיזי כדי לגבות חובות.

עוד טען נציג המשטרה בדיון, כי החקירה בעניין מתנהלת כחקריה סמויה כבר שנה וחצי. סנגורו של טוביאנה תהה על כך "במשך שנה וחצי ימ"ר לכיש נתתם לאנשים להיסחט, לקבל מכות, להסתבך עוד בחובות? לא הפסקתם את זה באיזשהו שלב?".

נציג המשטר השיב: "השאלה הזו חוזרת בכל תיק ותיק. המשטרה מנהלת חקירה סמויה נגד פורצים למשל, למה לא עצרתם אותם? למה לא מנעתם פריצה? אם היינו מונעים את הפריצה, הייתם אומרים שהוא לא עשה כלום".

עופר טוביאנה

עוד טען סנגורו של טוביאנה יש לשחרר את מרשו, "זה מקרה חריג ונדיר שמביאים אדם שעבר תאונה כ"כ קשה לפני 21 חודשים, אחרי ששמו לו מטען חבלה. שכב חודשים ארוכים בבי"ח… מאז ועד היום המשיב שבר כלי. לא יוצא מהבית. לא באים אליו אנשים, לא מדברים איתו. יראה בימ"ש עם מי יש לו שיחות, כמה שיחות ומה תוכן השיחות. אני אומר לבימ"ש שהבחור הזה שנה וחצי לא עשה כלום. חשד סביר אין. הבחור הזה פרש ביום שקרה לו האירוע. לכן אני מבקש מבימ"ש לבחון. אני שומע דברים מחברי שלא מסתדרים לי עם המציאות. שאלתי את חברי מה מיוחס לו, סחיטה באיומים. סחיטה בכח אני מנסה להבין איך. הוא לא יצא מהבית. מהחומרים שמצאו אצלו בבית אין כלום".

השופט אבישי כהן אמר בדיון כי "אמנם מדובר במשיב המתנייד על כסא גלגלים, קטוע רגליים אולם אין במראהו כדי להטעות וזאת לאור חומר החקירה בתיק כפי שנחשפתי אליו" והורה על הארכת מעצרו בעשרה ימים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר