שרים בדביר צילום: חרות פרץ
שרים בדביר צילום: חרות פרץ

ביה"ס ממ"ד "דביר" שרים הכי יפה בעיר

ביה"ס דביר אימץ פרוייקט מקסים בשם "שיר של יום": התלמידים בוחרים שיר העוסק בנושאים של  אחדות ישראלית ואת השיר הנבחר שרים בבית הספר במהלך השבוע ביחד

פורסם בתאריך: 17.2.19 21:06

     
ביום שלישי התקיים בביה"ס ממ"ד  "דביר" אשדוד יום שיא במסגרת פרוייקט "שיר של יום".
את הטקס הפיקה הובילה והנחתה  בחן ובמקצועיות רבה, רכזת שיר של יום, המורה יעל אלוש פומפרק.
בטקס נכחו מפקח ביה"ס מיכאל פיקאר ומדריכת שיר של יום מירה אקונינה ואף היו השופטים בתחרות השירים.
המורה יעל אלוש פומפרק מסבירה: "שיר של יום זהו , פרוויקט מבורך כאשר מידי בוקר אחרי התפילה כל התלמידים שרים  שיר בכיתתם, בהתאם לטבלה שערכתי  ( מתוך רשימת שירים שמדריכות הפרוייקט ליקטו בחוברת)  כל השירים עוסקים בנושאים של  אחדות ישראלית. מטרת התוכנית להקנות ולהנחיל לתלמידים ערכים , זהות יהודית ומורשת ישראל. אציין שהממלכתי מובילים כבר 3 שנים תוכנית זו. ולשמחתנו השנה החמ"ד גם הצטרף. שזו דרך נוספת להמחיש אחדות ישראלית. מיותר לציין כמה נעים ומרגש לפתוח את היום, כשכל תלמידי ביה"ס שרים את אותו השיר במשך שבוע שלם. כמו- כן לכל שיר יש מערך שיעור המסביר את הרקע לשיר והערכים היהודים הישראלים הנלמדים ממנו. כך שביום השיא למעשה כיתה אחר כיתה עלתה לבמה הכריזה בקול פתגם  העוסק באחדות ואף שרה שיר  מתוך רשימת השירים שנלמדו  בליווי ריקוד ותנועות. כדי לגוון את יום שיא  זה תלמידי כיתתי כיתה ג2. רקדו ריקודים ואף  הופיעו מופעים אקרובטים כשבידיהם דגלי ישראל , דגלי המדינות. ובעיקר חיוך וגאווה ישראלית."
מדריכת התוכנית מירה אנקונינה משתפת: " הטקס היה מאד מוצלח. המפקח ואני  התרשמנו מאד מהעשייה סביב שיר של יום מהופעות התלמידים והתפעלנו מהובלתה והנחייתה של יעל."

שרים בדביר צילום: חרות פרץ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר