קבלו את דודו פארוק. צילום תומר אפלבאום001
קבלו את דודו פארוק. צילום תומר אפלבאום001

ליאן ארזה ובת אלה התארסה

מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 25.1.19 11:11

     

אתר "כאן דרום אשדוד" חשף את השורשים האשדודים של דודו פארוק, הלוא הוא אורי קומאי. המוזיקאי והתופעה הוא רק בן 21, תל—אביבי, אבל גם נצר למשפחת בן סימון מאשדוד. אימו היא ילידת העיר, וסבתו, יקוט, כמו חלק מהמשפחה, חיה באשדוד גם כיום, ברובע א’. גם דודו של קומאי קשור לעולם המוזיקה. מדובר בלא אחר מאשר יעקב בן סימון, מנכ”ל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד. המעריצות כבר מתכננות אמבוש.

צילום תומר אפלבאום

אלונה ליפשיץ הגיעה לרשת 13 לעצב את שערה של הדוגמנית אנטה מרינינה יחד עם המאפרת מאיה ספי כדי להדגים לוק של פורים בתכנית "העולם הבוקר".

הדוגמנית האשקלונית אנה נבולין סיימה השבוע את שירותה הצבאי. נבולין היפה אספה את כל הציוד לתוך המזוודה, הזדכתה עליו ונפרדה מהחברים, שלבטח יתקשו להעביר את הזמן בבסיס בלעדיה.

גם נוי קרן בת ה-20 מאשדוד גזרה את החוגר בשעה טובה ומוצלחת ונפרדה מהחברים בבסיס משמר הנגב. רגע לפני חגיגות השחרור של הסופ”ש היא יצאה ליהנות מארוחה טובה במסעדת מחנה יהודה.

יונתן מלכה האשדודי ובן זוגו נישל טומשבסקי לקחו את אליפות הארץ בפטנק, משחק כדור שהובא מצרפת.

אי אפשר שלא להתרגש למראה הסבא מתי סולומון חוגג את יום הולדתה הרביעי של נכדתו המתוקה זואי. נאחל הרבה מזל טוב ונחת לסבא הצעיר.

דוגמנית הנשק העולמי ובקרוב גם כוכבת "הישרדות VIP" אוריין ג’ולי החליטה השבוע לעזוב את המדים הצבאיים, עלתה על שמלה מבית היוצר של המעצבת ריקי דלאל לכבוד השקה מיוחדת ולא ויתרה גם על סלפי משותף עם המעצבת.

הצלם אבישי מג׳ר יחד עם אשתו אתי לקחו הפסקה מחיי השיגרה וטסו לברלין הצבעונית.

ליאן שי ארזה את המזוודות וטסה, לא כדי להמשיך את הלימודים, אלא לחופשה בברצלונה. קבלו תמונה באווירת החג והחורף מספרד.

רוז'ה חטב הופתע השבוע לקבל בבית הקפה שלו את ד"ר אופירה ריידר, רופאת המשפחה שטיפלה בו במשך שנים, שבאה לטעום אצלו מהמטעמים. אגב, הבן שלה ד"ר חיים ריידר הוא רופא השיניים של רוז'ה. איך אומרים? הכול נשאר במשפחה.

ציפור קטנה לחשה לנו שאיגור ציביזוב מאשקלון יופיע בקרוב על מסכי הטלוויזיה שלכם בעונה החדשה של "נינג’ה ישראל". הבחור חובב האופנועים ינסה לקחת את האקסטרים מכיוון אחר, ואנחנו פה בשביל לאחל לו המון הצלחה!

תעצרו הכול ותגידו המון מזל טוב לדוגמנית בת אל גואטה, שהתארסה השבוע לבחיר ליבה נתן אלימלך. השניים יצאו השבוע לטיול תמים כביכול על הר החרמון, ולמרות השלג הבחור לא חשש לכרוע ברך, להתקרר קצת ולהציע נישואין, והיא כמובן אמרה איי דו!

סיון אטנר קפצה לתכנית "פותחים שישי" בערוץ 13 ודיברה על העבודה שלה ועל פרידה, בת דמותה בתכנית "שנות ה-80".

הפרקליט המוצלח שלנו עו”ד אלעד דנוך, שלא מפסיק לעשות חיל כממלא מקום יו”ר מחוז דרום של לשכת עורכי הדין, לא התעצל וביום חמישי שעבר ירד דרומה לשדרות לברך את סגן ראש העירייה לשעבר עו"ד יוסף פנחס כהן, שפתח משרד חדש ברחוב רמב”ם בעיר.

השבוע התקיימה תערוכת עיצוב שיער 2019 בתל אביב ומשכה אמנים מכל קצוות הארץ. בין הנציגים שלנו כמובן בלטה אלונה ליפשיץ, שלקחה מקום ראשון בתחום עיצוב שיער בקטגוריית פנטזי. בין האשדודים נתפסו בעדשה מעצב השיער יאיר חנונה ומעצב השיער מושיקו כנפו.

בזמן שאנחנו לא מצליחים להתגבר על הגעגועים לימי הקיץ החמים ולבריכה מחי רבינא, הלוא הוא יוני סבג שלנו, החליט לארוז מזוודה ולהמריא לאחד היעדים האהובים עליו — העיר בוקרשט שברומניה. כמו שאתם רואים, סבג עושה חיים ואפילו הספיק לתפוס קצת צבע.

יוחנן יצחקי, אביהם של הכדורגלנים דקל וברק יצחקי, חגג השבוע יום הולדת, וכל הילדים, החתנים והכלות הגיעו לחגוג איתו השבוע בארוחה משפחתית לפנתיאון. כי אין בעולם כמו אבא.

יוצאת "היפה והחנון" סיון בן זקן ארזה את המזוודות או יותר נכון לקחה מזוודות ריקות וכל זה בשביל טיול שופינג ברחבי ברצלונה.

הפעיל החברתי מייק אטדגי, ארז השבוע מזוודות והמריא לאחד היעדים האהובים עליו ביותר — מרוקו. אטדגי לא ויתר על ביקור בקברי צדיקים ומקפיד לעדכן כל יום את יומן הטיול שלו עם המון מסרים יפים. שווה לעקוב.

שאולי ונעמה טלקר החליטו שהצפייה בהפועל אשקלון לא מספיקה להם והמריאו לעיר ברצלונה, ושם מלבד טיולים ושופינג כמקובל הוסיפו גיחה לקאמפ נואו כדי לצפות בליאונל מסי וחבריו מקרוב.וכמו שאתם רואים, הם גם הצטיידו בהתאם.

יום שבת הוא יום לטיולים, ובמיוחד כשיש שמש בחוץ, לא תתפסו את ירדן ביסמוט יושבת בבית מול הטלויזיה.

אסף סרי, פנייליסט "משחקי השף" ושותף במסעדת יודל'ה יחד עם אסף גרניט, הגיע ביום חמישי לחנות האופנה פיגל כדי להתחדש בחליפה לכבוד חתונה שתקיים באולמי ״ארטמיסיה״ עם בחירת ליבו שני.

צילום שמעון ביטון

גם דן וליטל פילוס החליטו שסוף השבוע האחרון הוא זמן טוב לרדת לחופשה וליהנות מזמן איכות. הזוג המתוק ירד לעיר התיירות של ישראל והתפנן בשמש החמה בהמון אהבה.

יום שני האחרון היה בהחלט שטוף שמש, וזו הסיבה שרותם ששון החליטה ליהנות מחופש ולצאת צפונה כל הדרך למפלי סער כדי ליהנות מיום כיף יחד עם המשפחה האוהבת. פלא שהיא חזרה כולה חיוכים?

משפחת חקק חגגה את בר המצווה של עוז במסעדת סינטה עם כל החברים לכיתה. שי בן-חמו הגיע להקפיץ את הקהל. באותה הזדמנות קבלו תמונה של המנהלים, מור אביר ונאור לוי.

שי בן חמו. צילום פבל

משפחת חקק. צילום פבל

מור ונאור. צילום פבל

בפיצוחי העיר כבר הייתם? הבעלים עומר גדג׳ תמיד יקבל אותם עם חיוך ועם חברים טובים כמו עמי ידגר ולידור ענן.

צילום פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר