תאונת קטנוע צילום: דוברות איחוד הצלה.
תאונת קטנוע צילום: דוברות איחוד הצלה.

שליח אשדודי שנפצע בשבוע הראשון לעבודתו יפוצה במיליון ו-200 אלף ₪

א', בן 25, שליח פיצה האט שנפצע בשבוע הראשון שלו לעבודה בתאונת דרכים בצומת כנות בדרכו לביצוע משלוח, יזכה לפיצוי של מיליון ו-200 אלף ₪

פורסם בתאריך: 23.12.18 14:39

     

א', בן 25, שליח פיצה האט שנפצע בשבוע הראשון שלו לעבודה  בתאונת דרכים בצומת כנות בדרכו לביצוע משלוח, יזכה לפיצוי של מיליון ו-200 אלף ₪. 941 אלף ₪ מהביטוח הלאומי ו-350 אלף ₪ מביטוח הפול במסגרת הסכם פשרה שנחתם בין באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל לבין ביטוח ה"פול".

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בת"א עולה, כי הצעיר שהועסק כאחראי משמרת ושליח על קטנוע, נהג  בשעות אחה"צ בחודש מאי 2015 בדרכו לביצוע משלוח ובהגיעו לצומת כנות, מכונית שנהגה לא ציית לתמרור מתן זכות קדימה התנגש בו בעוצמה. כתוצאה מכך השליח עף מהקטנוע ונחבל בכל חלקי גופו. הוא פונה ממקום התאונה באמבולנס  לחדר המיון בית חולים קפלן ברחובות, כשהוא סובל מחתך בראש, חתך עמוק בסנטר, דימום בעין שמאל והגבלת תנועה בירך ימין, קרסול וכף רגל שמאל.

בבדיקת CT וצילומי רנטגן אובחן שבר בירך ימין, שבר בקרסול שמאל וברגל שמאל. בבדיקת עיניים אובחן דימום בקרקעית עין שמאל.  במהלך השבועיים שבהן היה מאושפז בביה"ח, הוא עבר ניתוחים לקיבוע השברים.

לאחר תקופת שיקום של שלושה חודשים ב"רעות" הוא שוחרר לביתו לתקופת החלמה של חצי שנה נוספת כשהוא מתהלך על קביים למרחקים קצרים ובכיסא גלגלים למרחקים ארוכים. במהלך שהותו ברעות התגלו בנוסף לפגיעות הפיזיות גם פגיעות נפשיות: מצב רוחו ירוד, פיתח סף סבלנות נמוך ותסכול עקב מגבלותיו, סבל מחוסר תיאבון, קשיי שינה, חוסר שקט, מחשבות טורדניות סביב התאונה וקושי רגשי להתמודד עם הכאב הפיזי ועם התלות התפקודית באחרים.

עורכי דינו גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טענו בתביעה נגד ה"פול" כי הצעיר סובל עד היום מכאבים עזים, הגבלה ניכרת בטווח תנועות ירך ימין, קרסול שמאל וכף רגל שמאל וסובל מירידה בחדות הראייה בעין שמאל, הבזקים וסינוור. זאת בנוסף לחרדות, פחדים, קשיים בשינה וחוסר חשק. הרופאים קבעו כי הוא לא יוכל לעבוד בעבודות פיזיות בהן עבד בעבר.

עו"ד גיל הראל צילום: יח"צ

השליח ביקש שבית המשפט יפסוק לו פיצוי בגין הפסדי שכר וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג' ועורכי דינו ביקשו למנות מומחים רפואיים מטעם בית המשפט בתחום האורתופדיה, העיניים והפסיכיאטריה.

חברת הפול ביקשה בכתב ההגנה לדחות התביעה על הסף בטענה שמדובר בתאונת עבודה שמכוסה על ידי הביטוח הלאומי וסירב לבקשה למנות מומחים רפואיים. חברת הביטוח טענה לחילופין, כי בהיותה המאגר הישראלי לביטוחי רכב המאגד בתוכו חברות ביטוח רבות, יש לתבוע כל חברת ביטוח בנפרד על חלקה היחסי בפיצוי.

לאחר משא ומתן עם באי כוחו של השליח, חברת הפול חתמה על הסכם פשרה לפיו תשלם פיצוי בסך  350 אלף ש"ח מעבר לפיצוי מהביטוח הלאומי על סך כ-941 אלף ₪.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר