היו חברים ושותפים לדרך. חסן ואבינועם שושן. צילום: עופר וקנין
חסן צילום: עופר וקנין

אלון חסן לעובדי נמל אשדוד: "חיפה גמורים!"

יו"ר הוועד לשעבר מנסה לשכנע את העובדים לחתום על הצטרפות להסתדרות הלאומית על רקע ההפרטה האפשרית של רציפים

פורסם בתאריך: 20.12.18 20:20

     

מי שהיה יושב ראש הוועד החזק בנמל אשדוד אלון חסן שלח בימים האחרונים הודעות וואטסאפ לעובדי הנמל. בהן הוא מפציר בעובדים לעזוב את ההסתדרות הכללית ולעבור להסתדרות הלאומית, כפי שהוא עצמו עשה.

בימים אלה מתקיים משא ומתן בין המדינה להסתדרות הכללית ולנציגי הוועדים בנמל אשדוד בעניין הרפורמה בנמלים. היא תקבע האם נמל אשדוד יופרט – בחלקו או במלואו ומה יהיו יחסי העבודה בינו לבין נמל הדרום – הנמל החדש שהולך ונבנה בצמוד לנמל הוותיק. השבוע נחתם נסכם דומה בנמל חיפה והוא מאפשר הפרטת רציפים.

בהודעה ששלח לעובדים כתב חסן: "חיפה גמורים! אשדוד כמעט גמורים, רוצים להציל את הפרנסה שלכם, תחתמו עכשיו לעבור ללאומית, חודש הבא יש בג"ץ ואם נגיע לאלף חתימות ננצח".

הודעת וואטסאפ ששלח חסן לעובדי הנמל

בעבר כבר חתמו מאות עובדים מתוך כאלף ושלוש מאות בנמל אשדוד על רצונם לעבור מההסתדרת הכללית ללאומית אולם בית הדין לעבודה השאיר את הכללית בתור הארגון היציג של העובדים.

הודעת וואטסאפ נוספת ששלח חסן לעובדי הנמלנזכיר שהשבוע דחה בג"ץ את בקשתו של חסן לבטל את השעיתו מעבודתו בנמל. חסן זוכה מכל האישומים נגדו בחודש מרץ אולם הפרקליטות הגישה ערעור על חלק מהזיכוי ועד שלא תהיה החלטה חסן לא יוכל לחזור לעבוד בנמל. "נמל אשדוד הוא כמו עדר ללא רועה", אמר היום חסן.

 

ובתוך כך אמר אחר הצהריים יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הרפורמה בנמל אשדוד תהיה רק לאחר הסכמה עם הוועדים ועובדי הנמל ולאחר שנשתכנע שזאת הרפורמה הטובה ביותר. כל דבר ייעשה יחד עם ועדי העובדים. לא נאפשר שום צעד חד צדדי". הדברים נאמרו בוועידת ישראל לעסקים של עיתון גלובס.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר