אברי גלעד. צילום: יח"צ

יש לכם הפרעת קשב וריכוז? אברי גלעד מגיע להרצאה אישית באשדוד

אברי גלעד, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהנחיית תכניות טלוויזיה ורדיו ויוצר סרטים תיעודיים וכול זאת תוך כדי התמודדות עם בעיית הפרעת קשב וריכוז המלווה אותו כל חייו מזמין אתכם להרצאה מרתקת במרכז הקהילתי של רובע ט' ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו

פורסם בתאריך: 18.12.18 12:15

     

במסגרת המיזם 'התושב במרכז הקהילתי' ברובע ט' באשדוד, אברי גלעד מגיע בשבוע הבא להרצאה אישית על התמודדות הפרעת קשב והריכוז באופן יום יומי, כאשר לדבריו היה תלמיד עם "פוטנציאל לא ממומש".

הפרעת קשב וריכוז הולכת וגוברת ככול שהקדמה הטכנולוגית מתפתחת ועולמנו מוצף בערוצי תקשורת. למרות שהיום ההפרעה מאובחנת מגיל צעיר ושכיחותה גבוהה, מעטים מבינים איך חיים אתה.

אברי גלעד, בעל ניסיון של כ-30 שנה בהנחיית תכניות טלוויזיה ורדיו, יוצר סרטים תיעודיים ומאז 2007 עומד בראש בית הספר למקצועות הטלוויזיה של "רשת", תוך כדי התמודדות עם בעיית הפרעת קשב וריכוז המלווה אותו כל חייו.
גלעד מרצה לא אחת לתלמידי בתי ספר תיכוניים בכיתות י', י"א ו-י"ב, הסובלים מהפרעות קשב וריכוז ונותן לתלמידים עצות כיצד להתגבר על הפרעות אלו, ללא פגיעה בדימוי העצמי שלהם.

עוד, גלעד סיפר בתוכנית הטלוויזיה "שיחת נפש" לפסיכיאטר יורם יובל כיצד השפיעה בעיית הקשב וריכוז על התקשורת עם בני אדם ועל הצלחתו בלימודים, בין השאר שיתף כי השימוש בריטלין עוזר לו מאוד והוסיף "אני פוטנציאל לא ממומש", כך הוא מגדיר את עצמו.

בסטטוס שכתב בפייסבוק שלו לפני כשנתיים הודה כי "העתקתי, תחמנתי, הסתדרתי. לא יכולתי ולא ידעתי למה, וכך השתכנעתי שאני פגום. אז לא ידעו על הפרעת קשב, לא טיפלו בה, וכך נאלצתי להסתדר לבד. יצרתי מסלולים עוקפי הפרעה".

הוא הסביר כי מבחינתו יש להפרעה "גם צדדים חיוביים, שיש לי מוח מהיר וחד, וגם אם איננו יכול להתמקד לאורך זמן במשימות רציפות, הוא יודע לתת ספרינטים מאד מהירים לטווחים קצרים. ככה נהייתי איש תקשורת ולא יועץ פיננסי, למשל. לכן", כתב, "גם לא אלך לפוליטיקה כנראה, לצערי".

לדבריו, "חשוב שהתלמידים ידעו שאפשר להצליח בחיים גם כשיש הפרעה כזאת. אני הייתי תלמיד גרוע, והמורים תמיד טענו שיש לי פוטנציאל לא ממומש. חייבים לתת לתלמידים כלים איתם יוכלו להתמיד ולהצליח. הפרעת קשב וריכוז נחשבת ל"בעיה של ילדים", ואולם בעשור האחרון הובן כי ההפרעה ממשיכה להתקיים גם בגילי הבגרות.

מבוגרים רבים פונים לאבחון בעקבות אבחנת ילדיהם, ומוכנים להודות שלו אובחנו וטופלו בזמן, חייהם מן הסתם היו נראים אחרת. הרצאה זו חשובה לכל מי שיש לו הפרעת קשב, ובעצם לכל מי שמושפע מעומס הגירויים שבתקופתנו. עם ניסיון בתחום התקשורת והמדיה והתתמודדות האישית הוא מסכם "כאדם שחי ונושם תקשורת כבר 28 שנים, אני יכול להבין ולשמש דוגמא לבני הנוער ולתת להם טיפים ועצות בצורה שהתלמידים יבינו, יתעניינו ואף יצליחו ליישם".

מה? אברי גלעד-'איך להתמודד עם בעיות קשב וריכוז'?
איפה? מרכז קהילתי ט', רח' ראשל"צ 4, אשדוד
מתי? יום שני, 24.12, בשעה 20:00
כמה עולה? 20 ש"ח בלבד
לפרטים נוספים והזמנות: מרכז קהילתי רובע ט' 08-8541158

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר