אלדן צילום: מוטי קדוש
אלדן צילום: מוטי קדוש

ELDANMIM – ממקסיקו ועד השרוף

ELDANMIM הזמר והיוצר ההאשדודי כבר לא מתרגש מהרגליים שניסו לשים לו, ויוצא לקריירת סולו חדשה ללא עזרה של אף אחד ומדבר על מוסיקה, אופנה וויראליות

פורסם בתאריך: 9.12.18 20:01

     

היוצר והזמר האשדודי אלדן מימוני כבר עבר כמעט הכל בחיים, אבל תמיד בוחר להישאר אופטימי.  אלדן מגיע לראיון מלווה במנהלת אישית ואשת יחסי ציבור שלו לי וייסגרוס על חוף הים ביום חורפי וגשום, אך האור וברק שבעיניים מסגירים בו אישיות ייחודית כבר מהתחלה.

אז איפה בעצם גדלת ואיך הגעת לכל עניין המוסיקה? 

אשדודי מגיל 0, התחלתי לכתוב ולהלחין שירים מגיל נורא צעיר. ההורים שלי דחפו אותי בשלב מסוים ללמוד על מספר כלי נגינה בקונסרבטוריון באשדוד.

הם כיוונו אותי יותר לכיוון הקלאסי. אני פחות התחברתי…זה קצת עצוב אבל לא מצאתי לעצמי מסגרת פרשתי ממסגרת הלימודים כבר בכיתה יא', לאחר מכן שירתתי בצבא כלוחם במג"ב. ויצא לי לעבוד בעבודות הכי ביזאריות ומזדמנות.

ואז פתחת את "אופנת עלמה"? החנות לאופנת גברים?

רחוק מזה, פתחתי לפני שני עסקים שכשלו, אבל אמרתי לעצמי אני לא מתייאש.

אלדן צילום: מוטי קדוש

אלדן צילום: מוטי קדוש

אז נושא האופנה קרוב לליבך, איפה זה עומד היום?

אני מאוד אוהב את התחום הזה, ולא פוסל שום דבר בעתיד. בשלב מסוים החלטתי שאת מירב המאמצים אני מעדיף להשקיע באהבה הכי גדולה שלי , שזו המוזיקה. אני מאמין ששני התחומים ישתלבו בעתיד.

אם כבר מוסיקה לאיזה ז'אנר אתה הכי מתחבר ומשתייך ?

ת: כמו שאמרתי בשיר ELDANMIM "לא שייך פה לשום סצינה", מאמין שאני מביא משהו מקורי ושונה ואם כבר סגנונות דומים אז רגאטון וטראפ. אבל גם יצא לי לכתוב שירים לאומנים מהז'אנר הים תיכוני והחרדי. מאוד חשוב לי שכל פרי יצירה שלי יהיו רק שלי החל מהמילים ועד ללחן, ברוב השירים אני מאוד מעורב גם בהפקה המוזיקלית. יתרה מכך אני שר אך ורק את היצירות שלי.  המוזיקה זו הדרך שלי לבטא את עצמי בדרך היחודית שלי ואין מצב שמישהו אחר ידע לבטא את הרגשות והתחושות שלי כמו שאני מבטא אותן בשירים. זה הדבר היחיד שהוא ב-100% מי שאני באמת ועל זה אני מוכן לחיות ולמות !

אלדן צילום: מוטי קדוש

אלדן צילום: מוטי קדוש

אז מהי נקודת הפריצה שלך?

הופתעתי בעצמי, אבל התחלתי לקבל חשיפה דווקא מהכיוון של סרטונים וויראליים ברשתות החברתיות. המון חשיפה הגיעה גם מהשיר מקסיקו סיטי. שאותו כתבתי והלחנתי.

הייתי שותף מלא בהפקה יחד עם מוטי סיימון –    Simon Record . והצמד – "רוקפלה". סיימון בשבילי אדם שאני מאוד מעריך, הוא האמין בי ופתח בפניי את עולם המוזיקה לאחר שנכוותי ממפיקים אחרים. ביחד עם הצמד "רוקפלה" אנטון קוסוי וליאור בוסקילה, יצרנו את מקסיקו סיטי וצירפנו לשיר את שני  כוכבי הרשת רועי בוכבינדר שגם כתב שם שני בתים, ומישל טרוני.

רגע, איך נוצר כל החיבור המדהים הזה?

מוטי סיימון שהוא בעל אולפן הקלטות באשדוד, קולגה שאני עובד איתו כבר שנים שמע את הסקיצה של מקסיקו סיטי בזמן שכתבתי את השיר. הוא החליט לרתום את האולפן שלו, ואת הידע שלו מתוך אמונה בפרוייקט הזה, תוך כדי הצעתי לשלב את רועי בוכבינדר שהוא בשבילי כמו אח, והוא מאוד מאוד חזק ברשת. כאשר רועי אהב את הרעיון הוא גם צירף את כוכב הרשת והריאליטי מישל טרוני. היום השיר מככב ב-   youtube עם קרוב למיליון צפיות בזמן יחסית קצר ואף מושמע ברדיו.

אלדן צילום: מוטי קדוש

אלדן צילום: מוטי קדוש

סקרנים לדעת מה הפרוייקט הבא שלך ?

צילמנו קליפ סולו ראשון שלי, לאחר מספר שיתופי פעולה עם זמרים אחרים. השיר נקרא "היא בשיא", ותוכלו למצוא בו קריצה לקליפ הקודם "מקסיקו סיטי"

השיר עלה ליוטיוב ואז הוסר עקב בעיות משפטיות ומחלוקות עם מוטי סיימון וגרוסמן שהיו למעשה הניהול הקודם שלי.

לאחר משא ומתן הגענו להסכמות, מתוך אמונה משותפת בהצלחת השיר. שמנו בצד את כל המחלוקות והעלנו מחדש את הקליפ. בנוסף החלטתי להעלות סקיצה לשיר חדש בשם ELDANMIM כסינגל. אומנם השיר לא ערוך במאה אחוז אבל התגובות מהקהל פשוט מטורפות.

צילום: מוטי קדוש

אז למה לקרוא לשיר על שמך?

ELDANMIM זה שם הבמה שלי והיוזרניים שלי באינסטגרם וביוטיוב וזה משקף דברים מאוד משמעותיים שקרו בחיים שבזכותם ולחובתם אני האמן שאני היום !

הרבה אנשים ניסו להסיט אותי מהמסלול ולשבץ אותי ככותב שירים לזמרים אחרים בלבד. היום אני אפשר להגיד שחי את החלום שלי ומבצע את הליריקות והלחנים שלי. מבחינתי כבר ניצחתי.

איפה אתה רואה את עצמך מבחינת קריירה בעוד 5 שנים מהיום?

5 שנים זה יותר מדי… אבל יש לי שאיפה מאוד גדולה של להופיע על במה אחת עם Ozuna שהוא אומן הרגאטון/טראפ לטיני האהוב עליי ביותר. ועם הראפר האמריקאי/מקסיקני Six9ine .

יש קלישאה כזו שזמרים אכן שרים במקלחת, מה איתך?

לגמרי נכון. קרחנה עם הסבון, והמיקרופון ברז חחח…

בארץ יש אומן שמדבר אלייך?

בעיניי חיים צינוביץ "השרוף" הוא לגמרי מודל לחיקוי בכל כך הרבה מובנים. ולא רק מבחינה מוזיקלית . היום יש כמה אומנים שאני רוצה לפרגן להם כמו בנצ'ו, רג'ה וליברה שאנחנו גם חברים ועשינו כמה שיתופי פעולה בעבר ויש את  "אין קדוש בכנען" של רון נשר. שיר שמדבר בעיקר על הזיוף והצביעות שבעולם ואני לקחתי את זה למקום של ביקורת עצמית והעצמה.

:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר