"הרופא אמר כויה בדרגה 2, דורש טיפול ומשחות"

"מצאתי את הבת שלי עם כוויות. חשכו עיניי"

שלי, אמה ההמומה של פעוטה כבת שנה ותשעה חודשים שאך חזרה מהמעון בשל 'חום גבוה' הזדעזעה לגלות כוויות חמורות מדרגה 2 על גופה של הפעוטה: "ראיתי שחור. הילדה הזו היא כל עולמי". הוגשה תלונה והמשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 3.8.17 16:43

     

"אני רוצה שידעו מה קרה שם. אני אדם של צדק, איבדתי את בעלי לפני ארבעה חודשים והילדים שלי הם כל עולמי. אני דואגת ונלחמת למענם", כך סיפרה בכאב שלי, תושבת אשדוד.

אתמול בשעה 13:30 לטענת שלי היא קיבלה טלפון ממעון הילדים ברובע א' בעיר ששייך לחברה העירונית שם נמצאת בתה הפעוטה "יש לה חום. תבואי לקחת את הילדה" סיפרה שלי ל'כאן דרום' והוסיפה "מיד שלחתי את אחותי שתקח אותה כיוון שאני עם הילדה השנייה בבית. אחותי לקחה אוטובוס ולגן שם היא מצאה את הילדה שלי שרועה על הרצפה בכאב ובוכה".

מיד כשהילדה הגיעה האם הבחינה שמשהו לא כשורה ולקחה אותה להתקלח על מנת להוריד לה את החום, תוך מתן תרופת נורפן לשיכוך הכאבים אלא שאז במקלחת, חשכו עיניה. לטענת האם שם היא רואה לראשונה את הכוויות שעל ביתה "ראיתי חושך בעיניים. מיד צילמתי ושלחתי לגננת. זה היה בערך חצי שעה מהרגע שהיא יצאה מהגן ועד שהגיעו לבית. אך הגננת טוענת שזה קרה בדרך. ואני ושאלת איפה, באוטובוס?

שאלתי את אחותי מספר פעמים כדי לוודא ואחותי השיבה לי באופן ברור שהיא מצאה את הילדה כאובה ומהירה להביא אותה לבית ושדבר לא התרחש בדרך. מה שתמוה לי בכל הסיפור זה שני דברים האחד- שאני צילמתי את הכוויה רואים בבירור שעבר זמן רב מרגע קבלת הכוויה וזה לא 'טרי', מה גם שאיך הילדה הגיעה לרמת חום וכאבים של 39.6 סתם כך באמצע היום? ממה זה נגרם? 1+1? גם צוות המעון אומר שהיא הגיעה בריאה ושלמה בבוקר אז מה קרה?", שואלת האם  בכאב.

"ואני שואלת- איך זה קרה?! חייב מצלמות בגנים. אין פתרון אחר"

"אני שנה שלמה מתלוננת, אבל הפעם זה לא טיטול מלא – זו כוויה" סיכמה האם והוסיפה :"לא אנוח עד שיתרחש פה צדק! מדובר בבת שלי. כל עולמי". האם טיפלה בבתה באמצעות טיפול רפואי ומעקב צמוד כמו כן היא הגישה תלונה במשטרה לבדיקת הנושא לעומק.

תגובת המשטרה: הוגשה תלונה הנושא בחקירה

תגובת החברה העירונית: "אתמול, יום רביעי, 2.8.17 בשעה 13:30 לערך הבחינה אחת המטפלות כי הילדה, שגילה כשנה ותעשה חודשים והשוהה במסגרת כיתת התינוקיה, אינה חשה בטוב ובבדיקה שנעשתה התברר כי לילדה 39 מעלות חום. על כן ועל פי הנהלים התקשרו להודיע לאם. בסביבות השעה 13:45 לערך ובאישורה של האם הגיעה נערה בת 16 לערך, דודתה של הילדה לאסוף אותה. נדגיש ובוודאות גמורה כי הפעוטה עזבה את המעון ללא שום פגע. אנו עוקבים בדאגה אחר שלומה ובריאותה של הילדה וכמובן שנתמוך בכל בדיקה שתרד לחקר האמת. המנהלת וצוות המטפלות ימשיכו כתמיד לטפל מבוקר עד ערב במסירות בילדי המעון".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר