שמעון כצנלסון

כצנלסון מנסה ליצור 'חזית חילונית' שתיכנס לקואליציה

תגובה ראשונה של שמעון כצנלסון לתוצאות הבחירות

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:27

     

לאחר שהפסיד את ראשות העיר לד"ר יחיאל לסרי, שמעון כצנלסון, שצפה סיבוב שני בבחירות באשדוד, מגיב לראשונה לתוצאות.

למרות ההצהרה המשותפת שלו ושל הלן גלבר ערב הבחירות על כך שהם מתחייבים שלא להיכנס לקואליציה של לסרי, הרי שכעת בשיחות עם פעילי תנועתו כצנלסון איננו מסתיר את שאיפתו להיכנס עם גורמים נוספים לקואליציה של ראש העירייה הנבחר.

"24 שעות לאחר יום הבחירות אנחנו עדייין עובדים", מסר כצנלסון ל"כאן דרום". "ברגעים אלו ממש", הוסיף, "נספרים קולות החיילים וקולות הקלפיות הנגישות, ולאחר שתסתיים הספירה התמונה תהיה ברורה יותר. כתמיד אנחנו עומדים מאחורי המדיניות שלנו, והשיקולים בהמשך הדרך יושפעו מהתוצאות הסופיות. רק לאחר שיספרו כל הקולות אנחנו נקבל החלטות".

כצנלסון גם ביקש להודות לכל 30,000 מבוחריו בפוסט פייסבוק נפרד

כצנלסון מודה לבוחריו

תודה אשדוד.
תודה לכ-30,000 תושבי אשדוד שהביעו את אמונם בי וברשימת אשדוד ביחד. תודה על כל האהבה שהרעפתם עלינו. תודה לכל מי שמאמין שמגיע לעיר הזאת טוב יותר. שנלחם ביחד איתנו על עתיד טוב יותר. על עיר חופשית. מתקדמת יותר. מחברת ומכבדת את כולם.
פרצנו את כל המחסומים והדעות הקדומות. עשינו את זה ביחד. אני גאה בדרך שלנו, גאה באנשים שלנו, בחברי הרשימה שלנו, חדשים וותיקים.
זאת דרך משותפת בעלת עקרונות ברורים של ״אשדוד ביחד״ ששומרת על הכלל החשוב של ״חיה ותן לחיות״. שנותנת מרחב מחיה לכל מגזר באשר הוא, ומכבדת אותו. זוהי דרך שתנווט אותנו כנציגי הציבור ותהיה המצפן שלנו בשירות הציבור.

תודה לחברי רשימת ״אשדוד ביחד״ שפעלו בחריצות ובמסירות בכדי לרכוש את אמון הציבור. נבחרנו להיות הרשימה הגדולה והמשפיעה במועצה ואני בטוח שכולנו נעשה הכל בכדי לשרת נאמנה את תושבי העיר.
תודה גדולה לפעילים שנתנו את הלב והנשמה במשך חודשים ארוכים, והיו עבורנו בכל מהמורה בדרך.
תודה לכל מי שעבד עבורנו להגשמת המטרה וליוו אותנו במקצועיות לאורך כל התקופה הזאת.

לסיום אני רוצה לומר תודה לבני משפחתי, לבניי ולאשתי, שהפכו את הבחירות למרכז חייהם בחודשים האחרונים. תודה על התמיכה והאהבה ללא תנאים לאורך כל הדרך.

אנחנו ממתינים לתום ספירת הקולות ולא שוכחים את המטרה: עתיד טוב יותר לעיר.

שלכם בהערכה ובאהבה רבה,
שמעון כצנלסון

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר