ונצואלה של להקת בת שבע
ונצואלה של להקת בת שבע

עונת המינויים החדשה של המשכן נפתחת

לא פחות מ-10 סדרות מציעה לכם העונה השביעית למנויי המשכן לאמנויות הבמה. יותר מ-6,000 כבר עשו או חידשו מינוי

פורסם בתאריך: 22.7.18 16:22

     

מעל לששת אלפים איש כבר חידשו את המינוי לעונה החדשה של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד לעונת 2018 – 2019, כך מדווחים במשכן.

בעונה השביעית, יציע המשכן לאמנויות מבחר גדול של 10 סדרות שונות.

סדרת התיאטרון
על במת המשכן באשדוד יככבו התיאטראות המובילים בישראל בהצגות: הקומה השלישית – תיאטרון בית לסין (עם יונה אליאן), עושה כרצונו – תיאטרון הבימה, היורשת – בית לסין (עם רבקה מיכאלי), רומיאו ואמא – התיאטרון הקאמרי (עם רועי אסף, ענת מגן שבו), סאבוטאז' – התיאטרון העברי (עם שלמה בראבא) והמחזמר" סימני דרך" – תיאטרון הבימה, ( על חייה של נעמי שמר עם גילה אלמגור, דפנה דקל, רוני דלומי, טל מוסרי, ריקי בליך).

טריו הצגות תיאטרון לילדים עם שני מופעים מבית תיאטרון אורנה פורת "טובים השניים" ו- "עלי באבא ו- 40 השודדים" וההצגה "הקוסם מארץ עוץ".

הקוסם מארץ עוץ. צילום: יח"צ

הקוסם מארץ עוץ. צילום: יח"צ

טריו מחול – שלושה מופעי מחול מודרני וחדשני של להקות המחול מהשורה הראשונה בישראל: להקת המחול של ענבל פינטו – "עצקרח", קולבן דאנס – "השתיקה" ולהקת בת- שבע- "ונצואלה" במופעים שלא חייב להיות שוחרי מחול כדי להתרגש מהם, להיסחף אל תוכם ולהתחבר אליהם, כל אחד בפרשנותו שלו.

הסדרה הקלאסית הגדולה –
תציע חגיגת מוזיקה קלאסית בינלאומית עם שמונה קונצרטים של התזמורות: הסימפונית הישראלית ראשן לציון, הסימפונית ירושלים -רשות השידור, הקאמרית הישראלית וכמובן התזמורת הסימפונית אשדוד. יחד איתם על הבמה יעלו המנצחים הגדולים: פנחס שטיינברג (אוסטריה), ירון גוטפריד, דורון סלומון, אלים אשח (רוסיה), אריאל צוקרמן, דניאל אורן (ישראל – איטליה), ואג פפיאן ופיליפו ארליה (איטליה)יחד עם סולנים מוכשרים וביצועים של היצירות המשובחות והטובות ביותר של המוזיקה הקלאסית. יאנינה קודליק מנהלת קונסרבטוריון 'אקדמא' באשדוד בנתה גם השנה תכנית אמנותית יוצאת דופן.

יאנינה קודליק מנהלת קונסרבטוריון אקדמא אשדוד צילום: פוש אפ גירלס

יאנינה קודליק מנהלת קונסרבטוריון אקדמא אשדוד צילום: פוש אפ גירלס

"ילדות קלאסית" – "שייט לאורך הדנובה" ו"יריד במדריד" בכיכובה של ניצה שאול וקונצרט קרקס.

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד שהוכרזה לפני פחות משנה כתזמורת לאומית בישראל ושתציין השנה 25 שנות פעילות. האנדלוסית, לא מפסיקה להפתיע ובכל עונה יוצרת חיבורים מרתקים בין אמנים שונים, מיטב פייטני ישראל, עם נגנים מוכשרים ווירטואוזים. גם כאן יש סדרה מרהיבה לדור הצעיר ב"אנדלוסית לילדים".

הערים המרתקות מופע טנגו אפשר גם לשיר - בואנוס איירס

הערים המרתקות מופע טנגו אפשר גם לשיר – בואנוס איירס

שתי סדרות נוספות הן "הערים המרתקות" שייקחו את הקהל למסע עולמי של צלילים וסיפורים והסדרה "חיים בסרט" – הסדרה המצליחה תציג שישה סרטי קולנוע ישראלים שנבחרו בקפידה ובטרם יוקרנו ייהנו הצופים מהרצאת 'בזק' בהקשר לסרט או תוכנו במשך של כרבע שעה.

הסרט מוטלים בספק בכיכובו של רן דנקר בסדרת חיים בסרט. צילום: יח"צ

הסרט מוטלים בספק בכיכובו של רן דנקר בסדרת חיים בסרט. צילום: יח"צ

מועדון הזמר המצליח אותו מוביל בגאון אבי חן יפתח גם הוא בסדרת מופעים כאשר במהלך המופעים כולם הקהל מצביע ברגליים, יושב בכיסאות ושר כל העת עם האמנים על הבמה את השירים אותם רוקם חן בכל מופע ומגיש אותם באופן מרתק וכיפי.

 

לפרטים נוספים והרשמה חייגו: 08-9568111
או כנסו לאתר המשכן לאמנויות הבמה אשדוד:
http://www.mishkan-ashdod.co.il/

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר