הקמפוס האקדמי באשדוד. קרדיט עיריית אשדוד
הקמפוס האקדמי באשדוד. קרדיט כנפו קלימר אדריכלים - עיריית אשדוד.

פרסום ראשון: מכללת סמי שמעון החדשה תעניק הנחה לתושבי העיר

חדשות טובות לבני העיר: מכללת סמי שמעון התחייבה להעניק לתושבי אשדוד הנחה של 30% בדמי הרישום, לכל מסלול בקריה האקדמית, מיד עם תחילת פעילות הקריה האקדמית או כל חלק ממנה

פורסם בתאריך: 24.5.18 07:44

     

לאחר ישיבת מועצת העיר האחרונה, הכריז ראש העיר כי בתוך כשבועיים יערך טקס הנחת אבן פינה לקמפוס האקדמי ברובע המיוחד.

הקמפוס החדש יאכלס את הפקולטה להנדסה, לסיעוד, ולמדעי החברה והסביבה. הקמפוס מתוכנן על פי התקנים המחמירים של הבנייה הירוקה וייבנה מחומרים ידידותיים לסביבה ויספק חלק ניכר מהאנרגיה הנדרשת לתפעולו.

במרכז הקמפוס יוקם מרכז מבקרים אשר יציג את עולם החי והטבע של דיונות החול באשדוד. הקמפוס תוכנן מסביב לשמורת עצי שיקמה, שאר יחד יצרו קמפוס ירוק וייחודי לאוכלוסיה המונה כ 10,000 סטודנטים אשר עתידים להגיע אליו מכל חלקי הארץ.


רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


כעת אנחנו חושפים כי  תנאי המכרז אותו פרסמה העירייה מגדירים את חובתה של מכללת סמי שמעון (מכללה ע"ש סמי שמעון אשדוד תהיה הסנונית הראשונה שתיבנה במתחם הקמפוס האקדמי) לבנות את המבנה הראשון תוך 24 חודש מקבלת ההיתר, בהיקף שלא יפחת מ-8000 מ"ר. ולאחר מכן, בכל 5 שנים ייבנה מבנה נוסף בהיקף דומה כך שבסה"כ ייבנו 10 מבנים בהיקף של 80,000 מ"ר שכולם עבור האקדמיה.

לצדה של הקריה האקדמית תקום קריה חדשה לתעשיית ההיי-טק. על פי דיווחי היזם  מרבית השטחים כבר שווקו לחברות היי טק מובילות. סמיכות המתחמים מלמדת על תכנון ומחשבה ששמה דגש על המענים הנדרשים לצעירי העיר. זאת לצד פתיחת חממות ומאיצים טכנולוגים במספר מסגרות לרבות במרכז הצעירים כיוונים.

ו…חדשות טובות לבני העיר: מכללת סמי שמעון התחייבה להעניק לתושבי אשדוד הנחה של 30% בדמי הרישום, לכל מסלול בקריה האקדמית, מיד עם תחילת פעילות הקריה האקדמית או כל חלק ממנה

על פי החוק, דמי ההרשמה המקסימליים ללימודים במוסד להשכלה גבוהה או על-תיכונית עומדים על 411 ש"ח לשנת הלימודים תשע"ח (2018-2017). אומנם נראה כי זוהי איננה הבשורה היחידה עבור בני העיר שיזכו למוסד לימודים וכ-900 מעונות. מה עוד מצפה? מבטיחים לעדכן.

נזכיר כי, מרכז כיוונים-עיריית אשדוד וקרן אשדוד, מציעים מלגות לימוד סוציואקונומיות ע"ש משפחת גז לתושבי העיר אשדוד. גובה המלגה הוא סכום ₪5,000 או7,000₪ (בהתאם לקריטריונים ולשיקול הדעת של ועדת המלגות) –לפרטים נוספים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר