תנועת אשדודים. מתוך אתר הבית של התנועה
תנועת אשדודים. מתוך אתר הבית של התנועה

האשדודים הכריעו: אלו חברי הרשימה בבחירות למועצה

400 חברי תנועת אשדודים הכריעו את בחירות הפריימריז לרשימת הסיעה בבחירות למועצת העיר ואלו התוצאות:

פורסם בתאריך: 9.5.18 07:30

     

ביום שלישי האחרון התקיימו הבחירות הפנימיות של תנועת אשדודים לקביעת העשירייה הפותחת של תנועת אשדודים למועצה בבחירות הקרובות. במקום הראשון היו"ר יניב קקון, במקומות השני והשלישי נבחרו מאיר אברז'ל ונורית טופז ואחריהם במקומות הרביעי, החמישי והשישי הפתיעו שני שלפמן, רינה מגן ואלכס פנוב המתמודדים זו הפעם הראשונה לבחירות המקדימות בתנועה, חותמים את הרשימה אליזבט קדוש, משה ביטון, מישל שריקי, הדס הורודי ורבקה בוזגלו. יניב קקון:"הציבור בחר נבחרת משובחת של מקצועניות ומקצוענים מהשורה הראשונה להוביל את התנועה הכי גדולה בעיר. התנועה היחידה שיכולה לשנות את הרכב המועצה לטובת כל תושבי אשדוד".

לקריאה על המועמדים לחצו כאן

למי שטרם הכיר את התנועה הצעירה נזכיר כי  תנועת אשדודים היא תנועה חברתית פוליטית. על פי הגדרת התנועה באתר הרשמי נכתב : "בתנועה פועלים בצוותא אנשים שהעיר אשדוד חשובה להם, תושבים מכלל קשת האוכלוסיות והתרבויות, המחפשים מקום לעשות למען החברה ומתוך כך גם למען עצמם, ליצור מרחבים המאפשרים לחיות בשלום, כבוד וערבות הדדית. טוב משותף, נקיון כפיים ושותפות ציבור הינם ערכי הליבה עליהם בנויה התנועה ואותם היא מקדמת מתוך רצון לייצר שפת שינוי חדשה המחברת בין קהילה לפוליטיקה ובין שותפות לעשיה.

התמונה של ‏תנועת אשדודים‏.

חברי התנועה מצביעים ומשפעים

ברשימה פרט לאליזבט קדוש, נורית טופז ומאיר אברז'ל שהתמודדו גם ברשימה הקודמת מ2013 והינם פעילים חברתיים ידועים בעיר, ניתן למצוא כמה שמות חדשים ומעניינים כמו אלכס פנוב ממובילי מחאת השבת ומקים 'ישראל חופשית', משה ביטון ממקימי ומובילי פלוגתא בית המדרש האשדודי לשיח חרדי- חילוני, שני שלפמן מובילה תכניות מנהיגות פוליטית לנוער בעיר,  רינה מגן אוטוריטה ידועה בעיר בתחום הסביבה והקיימות, מישל שריקי אושיית חיי לילה והבעלים של פאב הזרם ועוד.


אופק אביליה וקרן בן נעים  על הקטע האומנותי של ערב החשיפה עד שהסתיימה ספירת הקולות

חברי תנועת אשדודים לא מורידים את הרגל מהגז, "לא נוותר על העקרונות שלנו להביא פוליטיקה אחרת" אמר היו"ר קקון, "בלי משחקי הון ושלטון, בשקיפות מלאה, נמשיך להיות שם עבור כל מי שזקוק, נמשיך להיאבק עבור אלו שקל להתעלם מהם, נמשיך לייצג את תושבי אשדוד שמאסו בשחיתות, לא ניפול לפילוג והפרדה, ונמשיך לקדם שוויון הזדמנויות וכבוד לאחר.

אחד הסימפטומים הידועים של תקופת הבחירות הוא שלפתע כולם נזכרים שיש פה ציבור – וחשוב לנו לומר לתושבי אשדוד שאנחנו בוטחים בהם, ויודעים שהם זוכרים, שנציגי ציבור אמתיים – נמצאים שם דווקא כשאין בחירות ואור זרקורים, הם נמצאים שם – באמת כשצריך. תמיד."

כזכור, לאחרונה הפעילה התנועה פרויקט הד-סטראט מוצלח בו זכתה למימון המונים בסך של 40,000.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר