תנועת אשדודים. מתוך עמוד הפייסבוק
תנועת אשדודים. מתוך עמוד הפייסבוק

תנועת "אשדודים" עשו את זה וגיסו כ-40,000 ש"ח

תנועת אשדודים המתמודדת למועצת העיר פתחה בקמפיין מימון המונים בהד-סטארט והשלימה את היעד. "זו התחלה נפלאה וצעד ראשון חזק ובטוח במסע של כולנו אל יום הבחירות ב30/10/18"

פורסם בתאריך: 23.4.18 14:38

     

לקראת הבחירות הקרבות, תנועת אשדודים יצאו למסע גיוס המונים בהד-סטרט כאשר היעד עמד על 40 אלף שקלים, הפרויקט הצליח והגיע ליעד. בעמוד הפרויקט הוגדר מטרת הפרויקט: "מגיע לכולנו , תושבי אשדוד, לגור בעיר שרואה, מקשיבה ודואגת לנו – באמת. בואו לקחת חלק בעיצוב עתידה של העיר אשדוד. תמכו בתנועת אשדודים ויחד איתכם נוכל ליצור את קמפיין הבחירות שלנו ולעשות את השינוי ! "

לשאלה מי אנחנו? השיבו האשדודים "אנחנו בתנועת אשדודים מאמינים שאפשר להחזיר את אמון הציבור במנהיגות פוליטית, ואת התקווה והשייכות לאשדודים. אנו מאמינים כי הדרך ליצירת שינוי חברתי טמונה בעשיית הטוב, שאקטיביות, קהילתיות ושותפות הם ערכים מקובלים שאינם שמורים ל"פראיירים". תנועת אשדודים מורכבת ממנהיגים ופעילים קהילתיים, בולדוזרים עם נשמה, בעלי עשייה חברתית מוכחת בעיר שהחליטו להשפיע גם מתוך הפוליטיקה המקומית, אנחנו אנשי מעשה שמבטיחים להוביל את אשדוד למקום טוב יותר שימצה את הפוטנציאל הגדול של העיר. תנועת אשדודים חרטה על דגלה את שינוי התפיסה בנושא שותפות הציבור-חינוך, תעסוקה, שכונות ותיקות, משפחות צעירות, תרבות,איכות הסיבה ועוד… עבר זמנם של נציגי הציבור שמנותקים מהתושבים. אנחנו התושב! תנועת אשדודים מורכבת מזוגות צעירים, ותיקים, נערים, חיילים משוחררים, עולים, דתיים, וחילונים – אשדודים. ביחד אנחנו נפעל לפתרון הבעיות המרכזיות של אשדוד, ביחד נבנה את אשדוד כאשדוד לכולם. למה אשדודים? כי הגיע הזמן לייצוג אמיתי לכל האשדודים במועצת העיר, כי הגיע הזמן להיכנס לזירה בה מתקבלות ההחלטות, נקבעת המדיניות וסדר העדיפויות, הגיע הזמן לעלות כיתה ביכולת השינוי וההשפעה. אנחנו קוראים לכל האשדודים להצטרף ולהיות שותפים לשינוי, להתפקד, לתרום ולעשות יחד. עוד על פעילויות התנועה ניתן לקרוא באתר שלנו: www.ashdodim.org.il

אין לנו קבלנים או אנשי הון מאחורינו, זה רק אנחנו – ואתם.העשייה הענפה של התנועה מתבססת על תרומות ומתנדבים והשאיפות שלנו להגיע אל מועצת העיר ולייצג את קול התושבים תלויות, בין השאר, גם בתקציב שנגייס למסע הבחירות שלפנינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר