טבלת המיצ"ב הארצית: בתי הספר "רננים" ו"רבין" בצמרת ההישגים בחינוך

שביעות רצון במינהל החינוך של עיריית אשדוד לאור תוצאות מבחני המיצ"ב שמיקמו את אשדוד 2 נקודות מעל הממוצע הארצי

פורסם בתאריך: 8.5.18 20:55

     

תוצאות מבחני המיצ"ב שהתפרסמו היום מלמדות שבתי הספר "רננים" ו"רבין" נמנים על צמרת בתי הספר היסודיים של ישראל. בעיריית אשדוד מוסיפים שמגמת שיפור ההישגים נרשמה גם לכל בתי הספר שנבחרו למבחני המיצ"ב בשנת 2017 ומפוקחים על ידי מינהל החינוך, שהציבו את אשדוד מעל הממוצע הארצי עם 57 נקודות לעומת 55 ממוצע ארצי.

הישגי התלמידים בעיר במבחני המיצ״ב 2017

מתמטיקה: 66%
מדע וטכנולוגיה: 63%
אנגלית: 67%
עברית: 60%

בעירייה מסכמים בסיפוק את פרסום נתוני המיצ"ב המודדים את הישגי התלמידים במקצועות הליבה ואת האקלים החינוכי לשנת 2017. בשנים האחרונות אשדוד מציגה מגמת שיפור תמידית בכל הפרמטרים הנמדדים והשבוע, עם פרסומם של נתוני המיצ"ב, התברר ששני בתי ספר מאשדוד בצמרת בתי הספר היסודיים של ישראל. בית ספר רננים עם 100 נקודות ובית ספר רבין עם 97 נקודות.

צמרת הטבלה עפ"י מדלן

לפילוח הנתונים לפי בתי ספר בעיר עפ"י מדלן >>

בעיריית אשדוד מברכים על תוצאות מבחני המיצ"ב ורואים בהישגים החדשים מגמה קבועה, הנגזרת מהשקעות ומשאבים המוקדשים לתחום החינוך. כזכור, בשנים האחרונות קיבלה הנהגת העיר החלטה להגדיל את היקפי ההשקעה העירונית בחינוך באופן דרמטי. נתוני ההשקעה לתלמיד בשנת 2017 עמדה על 8,376 ש"ח והניבה תוצאה מנצחת ובשנה הבאה מקווים כי תירשם עוד קפיצת מדרגה בהתאם לגידול בהיקף ההשקעה לתלמיד לשנת 2018 העומדת על 10,034 ש"ח.

שיפור בהישגי התלמידים נרשם השנה גם במבחני הבגרות ובמינהל החינוך אומרים כי ככל שהנתונים מתייחסים למוסדות החינוך המפוקחים ע"י מערכת החינוך העירונית, המגמה הזו תלך ותגדל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר