צילום: יח"צ

אשדוד היפה: תכנית מיוחדת לכבוד חגיגות ה- 70 לישראל תצולם בעיר

אלי ניסמן יביים וינהל אומנותית תוכנית ספיישל מיוחדת לכבוד 70 שנה לישראל שתצולם בעיר אשדוד

פורסם בתאריך: 25.3.18 12:50

     

היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן ממשיך בעשייה האומנותית הנפלאה שלו ובשבוע הבא יצלם באשדוד ובאשקלון תוכנית ספיישל מיוחדת לכבוד שבעים שנה לישראל תחת המותג "פסטיבל כיף לי" בה ישתתפו להקות זמר ומחול של ילדים וזמרים ילדים מוכשרים בוגרי פסטיבלי הילדים המצליחים שניסמן מנהל אומנותית כבר מעל עשר שנים והפכו מזמן לשם דבר בתחום בנוף התרבותי בארץ.

חגיגת בידור עירונית

בספיישל החגיגי יבצעו המשתתפים מבחר להיטים ישראליים בולטים מתולדות הזמר העברי לאורך שנות המדינה ויסופרו הסיפורים שמאחורי השירים,היוצרים והאומנים שלהם.

תוכנית הספיישל תצולם באתרים פתוחים שנבחרו בהתאמה ותהווה חגיגת זמר יחודית לצופים וגם ההנחיה הופקדה בידי ילדים מוכשרים. היא תשודר בבכורה עולמית קודם כל באתר היוטיוב הפופולרי של אלי ניסמן שאליו מחוברים מעל 7000 מנויים וזכה עד כה לכ 5 מיליון צפיות אמיתיות של צופים ישראליים נלהבים.

רבים מאוד מבוגרי הפסטיבלים של אלי ניסמן זכו עד כה להצלחה ולפרסום והומלצו על ידו להשתתף בתוכניות רבות בטלוויזיה וקיבלו חשיפה יפה בכלי התקשורת בזכותו כמו כן שודרו לאורך השנים מרבית הפסטיבלים שיזם בהם פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" , פסטיבל "כיף לי" , פסטיבל "הופה היי" , פסטיבל "קול מהשמים" ו פסטיבל " ויוה לאירוויזיון" ניסמן גם הלחין להיטים שזכו להצלחה ושיתף פעולה כיוצר עם אומנים רבים כמו כן ניסמן מנהל רדיו אינטרנטי שגם הוא זוכה להצלחה ויש לו אוהדים רבים ולפי ההספק של ניסמן עד כה ניתן לצפות לעוד המון שנים של עשייה פוריה גם בהמשך הדרך.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר