גלבר ודוברה - קרדיט - פייסבוק

גלבר ממשיכה לשתוק; גינזבורסקי פותח את הפה

שבוע חמישי לקרב השבת: סער גינזבורסקי, דובר חברת המועצה הלן גלבר מתדלק את השיח עם אמירות כמו: "לגרש את החושך, אשדוד לא תהיה בית שמש" ומצהיר על הגעה להפגנות המחאה. מנגד גלבר נמנעת מלהגיב ושומרת על ממלכתיות, מישהו אמר הפכים?

פורסם בתאריך: 9.2.18 11:13

     

סערת השבת ממשיכה להיות הדבר החשוב ביותר על סדר היום הציבורי אך חברת מועצת העיר הלן גלבר שמתמודדת לראשות העירייה מתחמקת מסוגיית השבת משל הייתה סעיף תקציבי פעוט. אותה חברת מועצה שזכורה כלוחמת אופוזיציה החושפת פרשיות ונאבקת למען האידיאלים שלה נעלמה מעין בלעה אותה האדמה.

זה השבוע החמישי למערכה בה קולה בקושי נשמע, הדבר צורם אף יותר אל מול התבטאויות דוברה הפעיל החברתי סער גינזבורסקי המשתף ברשתות החברתיות כל העת את דעתו על הנעשה בעיר ועל שיטת הפעולה הרצויה. "לסרי הביתה" הוא ביטוי שחוזר שוב ושוב בקיר הפייסבוק של  גינזבורסקי.

כך למשל, גינזבורסקי משתף את הפוסטים של הדף "אשדוד חופשית" וקורא להגיע להפגנות המחאה בעירייה ומצהיר: "תסתכלו עליהם, תראו אותנו. אם אתם לא רוצים שנהיה שם גם, צאו עכשיו מהפוך, תתלבשו טוב, קחו מטריה ותהיו עוד שעה ברחבת העיריה. אשדוד לא תיפול, אשדוד לא תהיה בית שמש, הגיע הזמן לגרש את החושך!"

אתמול הופתענו לראות את הדברים הבאים, גינזבורסקי שיתף: "חשוב כל כך לסיים את תקופת השלטון העצוב הזה. אני שמח לספר לכם שבשבת הקרובה ההפגנה שלכם שוברת עוד שיא ויחד איתי תגיע עיתונאית של הוושינגטון פוסט לסקר את ההפגנה". רגע, לא יותר פשוט להביא את הלן גלבר לתמוך במפגינים? לומר לפעילים באופן בלתי אמצעי מה דעתה על המתחולל בעיר? כנראה שלא.

ואם תציצו בדף הפייסבוק של חברת המועצה, או תנסו לאתרה לקבלת תשובות, תענה בהתחמקות אלגנטית .״מי שעוקב אחרי הקריירה הפוליטית שלי יודע שתמיד האמנתי ביכולת שלנו, תושבי אשדוד לנהל חיים טובים ושלווים יחד למרות היותנו עיר רבת מגזרים, עדות וצבעים. האחדות בינינו הייתה מקור גאוותנו. אני חייבת לגלות מנהיגות ציבורית ולתת מענה לכל הקהלים בעיר. הצורך לחיים טובים משותפים, תוך כבוד הדדי והבנת הצרכים האחד של השני זו המטרה שכולם שואפים אליה . ידענו לעשות את זה בעבר, ואני יודעת איך לעשות את זה בעתיד . מאחלת לימים טובים יותר בעירנו היקרה.״ כך דברי גלבר ל"כאן דרום" לאחרונה.

אף לא פוסט אחד עוסק בסוגיית השבת באופן ישיר, אלא רק מתקפות חוזרות ונשנות כאשר המוטו הוא – החלפת השלטון. אך הלן, הציבור מבקש לדעת – כיצד את היית פותרת את משבר השבת? מהו הפתרון שלך למצב הסבוך באיזון שהופר בין החרדים והחילונים בעיר?

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר