דוהרים לצמרת. לונג (צילום: אורי קריספין)

7 בום: ניצחון גדול למכבי אשדוד באר טוביה על האלופה

חניכיו של בראד גרינברג לא פתחו את המשחק היטב אבל חצי שני גדול שלהם, יחד עם תרדמת מצד הפועל ירושלים, איפשרו להם לנצח את המשחק, בתוצאה 74:65, לעיני הקהל הביתי

פורסם בתאריך: 30.1.18 12:31

     

לאחר שהשיגה 6 ניצחונות ברציפות, מכבי אשדוד באר טוביה אירחה אמש את האלופה הפועל ירושלים. הפועל ירושלים קבוצה שקשה לשחק נגדה בכל מצב, הצליחה להציג חצי ראשון מצוין. האדומים פתחו את הרבע הראשון בסערה וסיימו אותו עם יתרון 9 נקודות אודות ליכולת מצוינת של ליאור אליהו. הרבע השני, לשעצמו, היה צמוד ורק שלשה על הבאזר של דייסון העניקה לירושלמים את הניצחון ברבע והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 39:29 לטובת האורחים.

הפועל ירושלים לא ממש עלתה לרבע השלישי ואיפשרה לחניכיו של בראד גרינברג לצמצם את התוצאה באמצעות ריצת 10:0. הנרי השווה עם שלשה וסיפק עוד שתי נקודות מהקו בשביל לתת לאשדוד את היתרון בתום הרבע השלישי 53:51. אדם אריאל ונמרוד לוי המשיכו לקלוע ואשדוד ברחה כל הדרך לניצחון גדול 74:65.

קלעו לאשדוד: סק הנרי 22 נקודות (6 אסיסטים), ג'ראלד לי 15 (11 ריבאונדים), נמרוד לוי 12 (11 ריבאונדים), קמרון לונג 10 (6 אסיסטים), אלכס צ'וברביץ' ואדם אריאל 6 כ"א, טראוויס ווריק 3.

קלעו לירושלים: ג'רום דייסון 21 נקודות, ליאור אליהו 13 (4 אסיסטים), רונלד רוברטס 9 (8 ריבאונדים), קיילין לוקאס 8, בר טימור 7, ריצ'רד האוול 4, יותם הלפרין 2, יוגב אוחיון 1.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר