הפגנה נגד הכפייה הדתית ברחבת העירייה - דואק עם שרה איברגימוב

שמוליק דואק בהבעת מחאה כנגד ה'מדניות החדשה בעירייה'

לאחר שמונה שנים כמתנדב בסיירת ההורים העירונית, שמואל דואק פעיל חברתי מוכר בעיר - מחליט לפרוש. הסיבה לטענתו: "בעקבות המדיניות החדשה של עיריית אשדוד. כשהעירייה "שלי" משתמשת בהתנדבות שלי ומנפנפת בה כסיפור הצלחה שלה, אני מרגיש שזאת השעה שלי לפרוש". בעקבות שמוליק שתי אמהות נוספות החליטו לפרוש

פורסם בתאריך: 22.1.18 13:53

     

שמוליק דואק, פעיל חברתי מוכר בעיר ומנהל קבוצות הפייסבוק "אשדודים ערבים זה לזה" "ושאפו אשדוד" מתנדב כבר 8 שנים בסיירת ההורים העירונית החליט היום להתפטר מתפקידו ופרוש מהסיירת. "במסירות מלאה ובהבנה עמוקה של החשיבות שבפעילות שלנו, קיבלתי החלטה שגם עבורי היא קשה – לפרוש מהסיירת" שיתף היום דואק והסביר את הסיבה: "הפרישה שלי באה בעקבות המדיניות החדשה של עיריית אשדוד, לתת קנסות לעסקים שפתוחים בשבת לטובת התושבים, וע"י כך לפגוע בנו תושבי אשדוד, בחופש התנועה שלנו, בתרבות הפנאי שלנו, בתרבות הצריכה, בזכות האלמנטרית שלנו לחירות ולחופש הבחירה. קשה לי מאוד מבחינה מצפונית לשמוע את ראש העיר מתרברב ומתגאה במספר המתנדבים הרב שיש באשדוד, בשעה שבמקביל הוא פוגע בנו כתושבים".

דואק וראש העיר

"נכון שהצטרפתי לסיירת הורים מתוך תחושת שליחות ולא בשביל לשרת מישהו בעירייה. אבל כשהעירייה "שלי" משתמשת בהתנדבות שלי ומנפנפת בה כסיפור הצלחה שלה, אני מרגיש שזאת השעה שלי לפרוש, וזאת דרך אחת של הבעת מחאה נגד המדיניות החדשה של עיריית אשדוד לפגוע באיכות החיים שלנו"

"מאחל מכל הלב המשך פעילות עניפה של הסיירת לטובת הנוער בעיר, שכנראה עכשיו יזדקק למתנדבי הסיירת אפילו יותר. אשקול את צעדיי מחדש אך ורק כשהעירייה הזאת תתחלף, או כשתתקבל החלטה להפסיק את ניסיונות הפגיעה בעסקים בעיר, שההשלכות הישירות של כך הן פגיעה מתמשכת בנו כתושבים נאמנים".

המכתב שהוגש

שמוליק מנהל את קבוצת הפייסבוק של הקבוצה ודמות דומיננטית בסיירת ההורים –  :"זה צעד שבא לזעוק ולהביע מחאה". אמר היום ל'כאן דרום'. בעקבות דואק כבר שתי אימהות נוספות הודיעו על פרישתן מהתפקיד.

"אני מאוד מקווה שזה לא יגרור סחף, זו לא המטרה. אבל צריך להבין שיש פה עוד ציבור חוץ מהציבור החרדי. שגם בנו צריך להתחשב. אי אפשר לקחת לנו גם את סופי השבוע".

הפגנת המחאה החילונית במוצאי שבת בשבוע שעבר. צילום: דניס קריביצקי, ROYAL PHOTO

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר