בזמנים טובים יותר. צילום:אוליבייה פיטוסי

דרעי בעקבות ביקורו של ליברמן באשדוד: "חציית כל קו"

שר הפנים אריה דרעי תקף את חברו - שר הביטחון ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, משום שביקר בשבת ב"בביג פאשן" "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי", אמר למקורביו. "ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית"

פורסם בתאריך: 21.1.18 12:29

     

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס אמש להחלטת חברו הקרוב, יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן שהגיע ביום שבת  למרכז 'ביג פאשן' באשדוד בכדי להתנגד למדיניות החדשה של עיריית אשדוד לאכיפת עסקים הפתוחים בשבת.

בלשכת דרעי סיפרו כי הוא אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי. ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

ליברמן עם כצנלסון, לנדבר וגרשוב הבוקר, שבת, במתחם ביג באשדוד

הביקור מתוקשר של השר במתחם ביג פאשן באשדוד הגיע על רקע החלטת עיריית אשדוד שהחלה בשבועיים האחרונים להגביר ולהרחיב את האכיפה נגד בתי עסק שפועלים בשבת ולחלק להם התראות ודוחות, כפי שקרה גם במרכז ביג בשני סופי השבוע האחרונים. אולם את עיקר ביקורתו הפנה השר למלפגות החרדיות ולרבנים.

השר, שהיה מלווה בחבר המועצה שמעון כצנלסון ובסגן ראש העירייה מטעם ישראל ביתנו וולדימיר גרשוב, התייחס לאמירתו של שר הפנים אריה דרעי ויו"ר הקואליציה אמסלם שאין משמעות לחוק המרכולים: "זו טעות לחשוב שאין משמעות לחוק המרכולים – עיריות קיבלו פקודה להסתער. עיר כמו אשדוד עם 60 אלף עולים ו-50 אלף חרדים, עד לאחרונה חיו בהרמוניה זה לצד זה, אבל עכשיו העיר מפולגת, יש מתח והאווירה בעיר עכורה. כל הסיפור הזה יוצר חיכוך מיותר לגמרי ואני מקווה שהמגמה הזו שאנו רואים באשדוד לא תתפשט למקומות אחרים. זו פגיעה משמעותית בחוסן הלאומי".

השר ליברמן וסופה לנדבר במהלך הביקור אמש

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר