שחקני מ.ס אשדוד. בקרוב יהיה להם מאמן? צילום אורי קריספין

במ.ס אשדוד מוטרדים: "חייבים למנות מאמן לפני היציאה למחנה האימונים"

ביום חמישי תצא מ.ס אשדוד למחנה האימונים בסלובניה ונכון לרגע זה, בקבוצה טרם סיכמו עם מחליף לרן בן שמעון

פורסם בתאריך: 9.7.17 19:15

     

במ.ס אשדוד נערכים בד ובד לקראת העונה הקרובה בליגת העל, אך נכון לרגע זה טרם מצאו מחליף למאמן רן בן שמעון, שכזכור עזב לטובת אימון נבחרת קפריסין. במועדון בחנו מספר מועמדים בימים האחרונים כאשר השמות שעלו בין היתר היו אלו של אלי גוטמן, עמיר תורג'מן ואפילו עוזר המאמן, רוני אוואט אשר הוזכר. יחד עם זאת, נדמה כי המועמד המועדף על ג'קי בן זקן הוא עמיר תורג'מן, שנכון לעכשיו לא מקבל שחרור מבית"ר ת"א רמלה, הקבוצה בה הוא חתום לעונה הקרובה. בשל כך, נדמה כי תורג'מן מתרחק מאשדוד, שקרוב לוודאי תחפש מאמן פנוי בשוק המאמנים הישראלי.

מבחינת סגל השחקנים, הרי שההכנות נעצרו וכך גם צירופם של שחקנים חדשים. אלו שנבחנים בקבוצה, ממשיכים להתאמן כרגיל, עד אשר יגיע מאמן שיכריע.

רן בן שמעון. הותיר חלל עמוק צילום אורי קריספין

ביום חמישי הקרוב הקבוצה תצא למחנה האימונים בסלובניה, ובשל כך, במועדון עובדים מסביב לשעון בכדי להספיק להחתים מאמן שייצא יחד עם הקבוצה וידריך אותה במהלך המחנה. "אנחנו חייבים למנות מאמן עוד קודם לכן", אמר גורם בקבוצה. עוד קודם לכן, הקבוצה תקיים שני משחקי אימון, האחד ישוחק מחר בשעה 17:00 מול הפועל קטמון ירושלים ואילו השני מול השכנה הדרומית, הפועל אשקלון, ביום רביעי בשעה 10:00. על הקווים ידריך את הקבוצה רוני אוואט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר