בתמונה: הדלקת הנרות בטקס, נציגי המועדון לקשיש, זליג רומפסון ומזל דאי מדליקים את נרות החנוכה יחד עם אורן הלמן, סמנכ״ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל ורם ארליכמן, סמנכ״ל ייצור ואנרגיה בחברת החשמל. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

מרגש: מנהלי ועובדי חברת החשמל הגיעו להפיץ אור באשדוד

חברת החשמל קיימה הערב, (יום ד'), הדלקת נרות חגיגית במועדון "יהלום" באשדוד, במסגרת מרוץ השליחים החברתי של חברת החשמל מאילת ועד קריית שמונה – "בשביל האור"

פורסם בתאריך: 13.12.17 21:00

     

חברת החשמל קיימה הערב, (יום ד'), הדלקת נרות חגיגית במועדון "יהלום" ברובע א', אשדוד. כל זאת, במסגרת מרוץ השליחים החברתי של חברת החשמל מאילת ועד קריית שמונה – "בשביל האור".

נר שני של חנוכה הוקדש למען ניצולי השואה וזכויות האזרחים הוותיקים והוא הסתיים בטקס הדלקת נרות חגיגי ומרגש בהשתתפות: אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, רם ארליכמן, סמנכ"ל הייצור של חברת החשמל, יובל שם טוב, מנהלת תחנת הכוח באשדוד, בנצי מיכאלי, מנהל אזור אשדוד, אירית אסרף, מנהלת מועדון "יהלום" וחברי מועדון ה"יהלום" באשדוד.

ארגון העובדים של חברת החשמל תרם למועדון ה"יהלום" טלוויזיה 55 אינץ', בהתאם לבקשתם.

בתמונה: מנהלי מועדון "יהלום" מקבלים את השי מאפי אורנשטיין ויהודה גנאל נציגי ארגון העובדים בחברת החשמל .צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל: "חברת החשמל פועלת במהלך כל השנה לקידום ערכים של קידום שוויון חברתי, פריפריה (חברתית וגיאוגרפית) ומרכז, בכל חלקי החברה הישראלית. חג החנוכה הוא הזדמנות עבורנו להביא את האור למקומות הזקוקים לכך. חג אורים שמח לכל בית ישראל".

אירית אסרף, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח הוותיק: "מעט מן האור מגרש את כל החושך וזה מקביל לפעולה של חברת החשמל שמאירה לא רק את בתינו אלא גם את הלבבות של כולנו".

מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חברת החשמל: "עובדי חברת החשמל, רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה ופועלים כל השנה על-מנת לעזור ולסייע לאלו שזקוקים לכך. חג החנוכה הינו חג האור ועובדי חברת החשמל עמלים יומם וליל במשך כל השנה, אם זה בחמסין או בסערה על-מנת להבטיח שבכל בית בישראל תמיד יידלק האור וכך ימשיכו לעשות גם בעתיד. חג אורים שמח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר