כנפו. מתוך הסרט

את הסרט על אשר כנפו, כבר ראיתם?

הסופר האשדודי אשר כנפו יקבל בשבוע הבא את "אות יקיר הרשות" – עולים ומגשימים מטעם משרד החינוך. "זו הייתה הפתעה עבורי, אני איש חינוך וותיק, ומשרד החינוך הוא מעניק הפרס, ואם 17 שנה אחרי שיצאתי לפנסיה זוכרים להכיר את פועליי- זה מרגש"

פורסם בתאריך: 13.12.17 17:26

     

במסגרת התכנית "הסיפור השלם" להעצמת מורשת יהדות המזרח וספרד ולקראת 70 שנה למדינת ישראל הושק פרויקט ייחודי בשנת תשע"ז-תשע"ח לתיעוד סיפורי העלייה של אנשים מהישוב אנשים אשר תרמו בחזון בחלוציות ובמעשה – דמויות שסיפוריהן מוכרים ודמויות שנותרו אלמוניות ורחוקות מאור הזרקורים מטעם משרד החינוך ."הוועדה בחרה בי, ואני שמח ונרגש על כך. הכרת הסיפור האישי ותיעוד קורותיהם של דמויות בקהילה לכלל פרויקט ארצי הם חלק מיצירת הסיפור השלם של עם ישראל במדינת ישראל" סיפר השבוע הסופר, ומי שהיה בעבר יושב ראש ההנהלה של התזמורת האנדלוסית הישראלית באשדוד, אשר כנפו, לכאן דרום.
"קיימת חשיבות רבה בתהליך התיעוד של סיפור העלייה לארץ והוקרת התרומה האישית של אנשי הישוב לחיים בישראל כחוליה חשובה ביצירת הקשר הבין-דורי, והזדמנות עבור בני הנוער להעמיק את ההכרות עם מורשת העם, קהילות ממזרח וממערב, מזוויות ראות שונות, ולחזק את זיקתם האישית לעם ולארץ" מסבירים מעניקי האות במשרד החינוך. עבור כנפו "מחקר מורשת יהודי צפון אפריקה זה מפעל חיי, הידיעה על קבלת האות זו הייתה הפתעה עבורי, אני איש חינוך וותיק, ומשרד החינוך הוא מעניק הפרס, ואם 17 שנה אחרי שיצאתי לפנסיה זוכרים להכיר את פועליי- זה מרגש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר