צילום: Yoanna Benvenisti

מי אמר שאין חיי לילה באשדוד? הפאב החדש שמטריף את העיר

פורסם בתאריך: 11.12.17 14:46

     

אם אתם מאשדוד (וגם אם לא) ויצא לכם לעבור בשדרת הפאבים ברחוב הטיילת בימים האחרונים לא יכלתם לפספס שלט מואר ענק עם הכיתוב SABO. בחודשים האחרונים התנהלה במקום עבודת שיפוץ נרחבת בהשקעה חסרת תקדים ובימים האחרונים פתח המקום שעריו עם טוויסט מיוחד – בר קוקטיילים ברמה גבוהה ביותר.

צילום: Yoanna Benvenisti

מצד אחד קוקטיילים אקזוטיים דוגמת "הג'וקר" שמיועד לגברים חובבי וויסקי ומכיל בנוסף משמשים, קרמל, וקינמון או סוויט דרים לליידי המתגעגעת לילדות המוגש בחד-קרן ענק ומכיל גי'ן, קיווי, אננס ונגיעות אוכמניות. ומצד שני, נפרש קיר ענק בגודל מגרש כדורסל המארח מדי שבוע אמן אחר עם ציורים או צילומים גדולים במיוחד. בשעות הלילה הקטנות המקום כבר מקבל אופי מעט שונה, ובימים האחרונים מי שעבר במקום ראה לא פעם מבלים רוקדים.

צילום: Yoanna Benvenisti

 

הבעלים של המקום מדגיש כי מבחינתו המטרה היא עלית מדרגה בחיי הלילה באיזור: "לאשדודים מגיע מקום בילוי אחר. לא רק דרינק או ארוחה טובה אלא בילוי יחודי הכולל הנאה, טעמים חדשים, תרבות והרבה פאן. כבר עכשיו מחצית מהקהל אצלנו מגיע מהמרכז ואנחנו מעריכים שהמגמה רק תלך ותתרחב. זה לא עוד בר שמגיש קוקטיילים. זה בר קוקטיילים בהגדרה עם חומרי גלם מיוחדים ואקזוטיים, כוסות לא סטנדרטיות והמון – המון הפתעות. המטבח מוציא מנות שף שקיבלו השראה ממטבחים מעוטרי כוכבי מישלן והצוות כולו מורכב ממקצועני אלכוהול שעברו חפיפה של שבועיים שלמים בכדי להגיע לרמת מקצועיות ושירות הראויה לבר קוקטיילים".

לכאן דרום נודע כי בהמשך, הכוונה היא להתרחב לשעות הצהריים ואף לשעות הבוקר כשהשמועה אומרת כי בשעות הבוקר צפויים להיות מוגשים קינוחים מיוחדים כשלמטרה זו נשכרו שירותיהם של שני קונדיטורים, מצרפת ואיטליה, הנחשבים למובילים ברמה העולמית.

קישור לעמוד הפייסבוק – http://bit.ly/2kYbE2F

אינסגרם – sabo_cocktailbar

 

צילום: Yoanna Benvenisti

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר