מאוכזבים. מאוריציו (צילום: אורי קריספין)

חוזרת למסלול ההפסדים: אשדוד מפסידה להפועל עכו 1:0

מ.ס אשדוד חוזרת למסלול ההפסדים לאחר שהפסידה להפועל עכו 1:0 כאשר היא מפגינה משחק חלש ונרפה. קניקובסקי כבש לעכו (דקה 30)

פורסם בתאריך: 4.11.17 17:53

     

עם רוח גבית מהיכולת של קבוצתו מהמשחקים האחרונים, עמיר תורג'מן וחניכיו הגיעו לאצטדיון העירוני בעכו למפגש על הלחם והחמאה, משחק תחתית חשוב בדרך ליציאה מהתחתית. בתום ההפסד להפועל באר שבע אמר תורג'מן כי הוא רוצה לראות קבוצה שמשחקת כדורגל טוב אך גם יודעת להיות רעה ולקחת את הנקודות. תורג'מן לא יכל למצוא משחק טוב יותר על מנת לבחון עד קבוצתו "רעה" במובן החיובי של המילה.

לא ראינו הרבה עד הדקה ה-30, במהלכה הצליחה הפועל עכו לעלות ליתרון 1:0. כאשר בן אז'ובל מצא את גבי קנובסקי שבעט היישר לרשת. 1:0 עכו. בדקה ה-40 הזדמנות אמיתית ראשונה לאורחים. הרמה מצוינת של גדי קינדה מצאה את ראשו של דין דוד שנגח רע החוצה. אשדוד לא במשחק.

המחצית השנייה נפתחה עם בעיטה טובה של לוטם זינו שחלפה ליד הקורה. בדקה ה-60, המחליף אלקה נכנס לתוך הרחבה אך במקום לבעוט בחר למסור והגנת עכו נחלצה מזה. מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ אבל ללא תועלת ועכו יוצאת עם 3 הנקודות.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ' (דן ביטון, 73), גדי קינדה, דין דוד (בלסינג אלקה, 56), אדילסון באהייה ומאוריסיו קורדיירו.

הפועל עכו: רם שטראוס, ינון אליהו, גבי קניקובסקי, עמית ביטון, גל שיש, מוחמדו סיסוקו, לוטם זינו, ברונו איבה, עמראן אלקרינאווי (סיראז’ נסאר, 63), בן אז’ובל (פייסל מוליץ’, 73) ופיטר אוניקאצ’י.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר