מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"עוצרים אותי סתם": לאחר 9 שנים ויום לפני השחרור, העבריין ניסים כהן מאשדוד נעצר שוב

פרשיית הפיגוע הפלילי שסוכל באשדוד מסתעפת וכעת המשטרה עוצרת עבריין ששהה 9 שנים בכלא, יום לפני שהוא משתחרר. הוא ריצה מאסר לאחר שניסה לחסל את ראש ארגון הפשיעה בני שלמה

פורסם בתאריך: 15.7.22 12:37

     

בדיוק היום היה אמור להשתחרר העבריין האשדודי, ניסים כהן, מהכלא לאחר שריצה 9 שנות מאסר על ניסיון החיסול של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה. הוא חשוד במעורבות בהנחת הקטנוע הממולכד באשדוד בניסיון לפגוע בעבריינים המזוהים עם העבריין אייל נגר, יד ימינו של בני שלמה.

 

רק לפני יומיים עצרה המשטרה את גיסו, העבריין אמיר פארס ואת אחיו תומר פארס ואת רפאל מידר סויסה בחשד למעורבות בפרשה ומעצרם הוארך.

היום הובא כהן ההמום לבית משפט השלום בקרית גת לדיון בהארכת מעצרו, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

הקטנוע שהוצמד אליו המטען. צילום: דוברות המשטרה

"אדם שיושב 9 שנים בלי חופשות ובלי כלום, ואתה מחכים ללילה האחרון שהוא משתחרר בבוקר לעצור אותו? למה לא עצרתם אותו ביום שלישי או רביעי?", תהה סנגורו. ונציג המשטרה בדיון השיב: "מתי שקיבלנו את הקשר שלו לאירוע הוא נעצר. אין שייך לקשר למעצרו וליום שחרורו. כשנודע למשטרה עליו הוא נעצר".

עוד הוסיף נציג המשטרה כי זה שהוא בכלא זה לא אומר שהוא לא יכול להיות מעורב, "ידוע שהימצאות אסיר בכלא, זה לא הרמטי. יש שיחות טלפון ויש חופשות".

"זה ממש שערוריה", אמר סנגורו, "יושב פה אדם 9 שנים ויש מלחמה בין כוחות מסוימים בחוץ הוא יושב 9 שנים נכנס ילד ויצא גבר. היום הוא צריך להשתחרר ובאים אליו אתמול אתה לא משתחרר . מה הקשר שלו לאירוע, הוא מכיר את גיסו שעצור בבקשה נפרדת שלישייה שהיו באזור והוא בקשר עם הגיס כל אותם שנים. זה משפחה הוא יושב 9 שנים בלי יכולת לעשות כלום ובלי יציאות".

גם כהן עצמו זעם כל כך בבית המשפט ואמר: "אתמול חוקרים אותי ואני יודע כי זה בשביל להציק לי ואני יושב עם שריקר רכז מודיעין ושואל אותי 'מה אתה הולך לעשות?' וכל מיני והולך לעבוד וזה ובסוף הוא אומר לי 'אתה הולך לבית רוב הסיכויים' ואני יודע ממודיעין אתה הולך לבית ואמרתי 'בשביל מה אתם עוצרים אותי סתם?' אני לא יודע מה הם רוצים".

השופט עידו כפכפי כתב בהחלטתו "מדובר לכאורה באירוע בו היו מעורבים מספר אנשים על רקע סכסוך הנוגע לדמויות בעולם הפשע. מהחומר הקיים בתיק ישנו חשד כי המשיב, למרות ששהה במאסר, היה לו חלק בתכנון או ביצוע אותו אירוע". הוא קיבל את בקשת המשטרה במלואה.

הרכב של בני שלמה לאחר ניסיון החיסול

הרכב של בני שלמה לאחר ניסיון החיסול

כהן, בן 32, הודה בשנת 2013 והורשע בניסיון לחסל את העבריין בני שלמה באמצעות ירי בצומת גבעתי. בני שלמה רק נפצע באירוע והצליח להימלט מהמקום עם רכבו עד שהגיע לבית החולים ברזילי באשקלון. המקרה הזה הוביל לשרשרת של חיסולים וניסיונות חיסול באזור הדרום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר