אמיר פארס
אמיר פארס

"נמנע אסון": העבריין אמיר פארס הוא החשוד בהנחת מטען החבלה באשדוד

פארס שנמצא, כך על פי החשד, ביריבות מתמשכת מול הכנופיה של העבריין אייל נגר, חשוד כי עמד מאחורי הנחת המטען על מנת לפגוע בגורמים המקורבים לנגר. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 13.7.22 15:04

     

אתמול במהלך פעילות מבצעית של כוחות המשטרה בעיר אשדוד, אותר קטנוע שחנה בסמוך לבית עסק, שאליו על פי החשד הוצמד מטען חבלה. חבלני המשטרה בלכיש שהגיעו לזירה, העלו כי מדובר במטען חבלה, ניטרלו אותו, העבירו אותו להמשך חקירה ובכך סיכלו את הפעלתו.

המטען הזה היה מיועד, כך על פי חשד המשטרה לפגוע בגורמים המקורבים לעבריין אייל נגר, וזאת במסגרת מלחמת הכנופיות המקומית באשדוד. על פי החשד, הוא היה אמור להיות מופעל מרחוק כאשר יעברו בסמוך אליו אותם גורמים.

העבריין אייל נגר

במשטרה סבורים כי גם חפים מפשע היו עשויים להיפגע ממנו ולכן הגדיר את המקרה הזה כ"פיגוע פלילי". "המטען הזה נועד להרוג את מי שהיה עובר שם, וגם חפים מפשע עוברים שם ליד ואי אפשר לדעת מי היה נפגע ממנו", אומרים במשטרה.

הקטנוע שהוצמד אליו המטען. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת אשדוד שפתחו בחקירה, אספו ראיות וממצאים, ובמקביל ערכו מאמצים מודיעיניים נרחבים לאור האירוע החמור, שיכול היה כאמור, לגבות חיי אדם ולפגוע בחפים מפשע.

לקראת שעות הערב, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותם של שלושה חשודים, האחים אמיר ותומר פארס וכן רפאל מידר סויסה, שלושתם תושבי אשדוד. בשיתוף פעולה עם יחידות מחוזיות הם נעצרו באזור העיר קרית גת, בזמן שעל פי החשד היו בבריחה.

אמיר פארס נחשד בעיני המשטרה כמי שעומד בראש כנופיה עבריינית מקומית שמשתפת פעולה עם המאפיה הרוסית של מיכאל טנסקי ועם ארגון הפשיעה של שלום דומרני. הסכסוך עם העבריין האשדודי, אייל נגר, נמשך כבר זמן רב וכלל כבר הנחות מטענים, ירי והשלכת רימונים.

היום הובאו השלושה לבית משפט השלום באשקלון, שם דרשה המשטרה להאריך את מעצרם בשבעה ימים.

הסנגורית, עו"ד חן בן חיים, אמרה בדיון כי אין כל ראיה שקושרת את החשודים להנחת המטען וכי הם נעצרו במקום רחוק בכלל. היא דרשה לשחרר אותם ממעצר.

עו"ד חן בן חיים

השופטת מירב עמר כהן, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר שקושר את החשודים למקרה והאריכה את מעצרם בשישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר