ירידי סיום מרו"ם אשדוד. צילום: עיריית אשדוד
ירידי סיום מרו"ם אשדוד

מצוינים: תלמידי מרו"ם באשדוד ביריד סוף שנה

מרכז מרו"ם קיים יריד סיום. תלמידי מרו"ם הגיעו יחד עם בני משפחותיהם והציגו בפניהם את ההישגים שלהם בשנה האחרונה

פורסם בתאריך: 10.6.22 13:25

     

מרכז מרו"ם באשדוד ציין את סיום שנת הלימודים ביריד שכולו "תוצרת מרו"ם": 30 דוכנים שאויישו על ידי התלמידים והצוות החינוכי. אל היריד הגיעו בני המשפחות של התלמידים, חברים ומאות תלמידים, ונהנו לשמוע על הקורסים שמועברים במרכז, ואף להתנסות ולחוות בעצמם את מה שחווים תלמידי מרו"ם.

מרו"ם הינו מרכז רוח ומדע, המאפשר חוויה לימודית נוספת, במטרה לקדם את המצוינות. המרכז מאתר ילדים מחוננים, ומאפשר להם להימצא בסביבה לימודית מעשירה ובתחומי דעת נוספים שאינם נלמדים בבתי הספר.

האירוע שנערך בשבוע שעבר, עורר התרגשות גדולה בקרב התלמידים והצוות החינוכי שכן הוא מסכם שנה של עשיה משמעותית, חיזוק ויצירת שותפויות חדשות. השותפות עם מנהל החינוך והאגף למחוננים אפשרה התחדשות נפלאה, שעדיין בעיצומה.

ירידי סיום מרו"ם אשדוד

ירידי סיום מרו"ם אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

בין הפעולות שעשו השנה היו: שותפויות חדשניות עם בתי ספר בעיר, העשרה של תכניות, פיתוח מודרך ייחודי מותאם לצורכי מצטיינים ומחוננים, חידוש הכיפה הגיאודזית, ובתוך כך גם קידום החלטת הממשלה מהימים האחרונים ללמד על משבר האקלים ואתגרי המחר.

במרו"ם אשדוד לומדים תלמידי כיתות ג' עד ו' מהעיר ומהסביבה, מחוננים ומצטיינים. כל תלמיד מגיע למרכז אחת לשבוע בבוקר או בצהריים למשך מספר שעות, ונהנה משיעורי העשרה בתחומים מגוונים, ביניהם- מוסיקה, רפואה, אוריגמי, זואולוגיה, אמנות, רובוטיקה, התנהלות כלכלית, אנימציה, אסטרונומיה, משחקי חשיבה ומתמטיקה ועד לתקשורת ועיתונות.

ירידי סיום מרו"ם אשדוד

ירידי סיום מרו"ם אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

יריד הסיום נפתח בדברי ברכה חמים של מנהלת מרו"ם, הגב' גלית דבח, ראש מנהל החינוך, מר אריה מימון ומנהלת האגף היסודי הגב' מרטין עובדיה, ודברי תודה והערכה מפי הגב' דפנה מקסימוב, נציגת ההורים. בהמשך, הופיעה מקהלת מרו"ם בהדרכת המורה יעל גנון, ולאחריה מפגש התלמידים עם בני משפחותיהם והצוות. תלמידי מגמת תקשורת הסתובבו בין המבקרים כשהם חמצוידים במיקרופונים, פנקס ועט ותיעדו את האירוע.

"עשינו הכל כדי שנעמוד יחד במשימות שהצבנו לעצמנו, ומי שמטיל ספק, מוזמן לעיין בדפי העיתון שהפיקו המורה ענת ויינשטיין ותלמידיה" אומרים במרו"ם. "לראות את העיניים הנוצצות של התלמידים, את ההשקעה ואת תוצרי הלמידה 'המדברים' על חדשנות ויצירתיות היו עבורי סיפוק אדיר ורגעי נחת רבים", שיתפה מנהלת המרכז, גלית דבח, על הערב החגיגי. "לצד התכנים המעניינים, אנו מאמינים יותר מכל שהתלמידים צריכים לפתח מיומנויות חשיבה, לצד מיומנויות חברתיות: לדעת להסיק מסקנות, לפתח חשיבה ביקורתית, לחשוב ולפעול יצירתי לצד פיתוח כישורים של למידה עצמית, עבודה בצוות, תכנון ופיתוח" הוסיפה המנהלת.

ירידי סיום מרו"ם אשדוד

ירידי סיום מרו"ם אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

ירידי סיום מרו"ם אשדוד

ירידי סיום מרו"ם אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

בשנה הבאה מרכז מרו"ם ימשיך להתפתח ולהתעדכן עם קורסים חדשים, ביניהם נגרות, חשמל, אלקטרוניקה ותפירה, וכן תחנות של "חממה יזמית". המרחב יאפשר לתלמידים להעלות רעיונות ויוזמות, לתכנן, להתנסות, לטעות, ללמוד וכמובן לפתח, לחלום ולהגשים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר