נועם פנטה. צילום: בי"ס צמח
נועם פנטה. צילום: בי"ס צמח

גאווה גדולה: נועם פנטה, תלמיד מאשדוד זכה בתחרות הארצית של "הנואם הצעיר"

פורסם בתאריך: 31.3.22 21:43

     

נועם פנטה, תלמיד בית הספר לאמנויות צמח מאשדוד – הביא היום כבוד גדול לעיר.

זה החל בזה שנועם ניצח בתחרות "הנואם הצעיר" בבית הספר והגיע למקומות ראשונים הן בתחרות עירונית והן בתחרות מחוזית. אבל היום הוא זכה במקום הראשון בתחרות הארצית לאחר שגבר על כל המועמדים בתחרות.

נועם פנטה. צילום: בי"ס צמח

נועם פנטה. צילום: בי"ס צמח

בקרוב יוזמן נועם למועצת העיר לשאת נאומו בפני כל חברי המועצה. "גאווה גדולה לבית הספר צמח, העיר אשדוד ומחוז הדרום", נמסר ממשרד החינוך.

מועדון רוטרי אשדוד מסר: "אנחנו גאים בנועם האשדודי שלנו. נער נבון, רהוט ודעתן, שהראה רגישות ובקיאות ברמה יוצאת מן הכלל. פשוט להקשיב לו וללמוד ממנו! ישר כוח!".

חברי מועדון רוטרי אשדוד עם נועם בתחרות העירונית. צילום: מועדון רוטרי

יניב קקון המשנה לראש העיר ומזכיר מועדון הרוטרי אשדוד: "נועם בחר לטפל בנושא חברתי חשוב מאוד, תוך הפגנת יכולות רטוריות מרשימות ובגרות נפשית. בקרוב הוא יוזמן למועצת העיר לשאת את נאומו בפני ראש העיר וחברי המועצה בשידור שיועבר בלייב לכל תושבי אשדוד. כך כולם יוכלו ליהנות מהברק המיוחד שיש לו בעיניים ולקבל את המסר שלו מלב אל לב".

נועם פנטה. צילום: ODREY פבל

נועם פנטה בתחרות העירונית. צילום: ODREY פבל

תחרות הנואם הצעיר התקיימה לראשונה באשדוד בשנת 1988 כמיזם מיוחד של חברי רוטרי אשדוד ונועדה לקדם תרבות דיבור וחופש ביטוי בקרב בני נוער. מאז, התחרות תפסה תאוצה וכיום היא תחרות שנתית כלל ארצית. האדריכל רפי דנקנר, נשיא רוטרי אשדוד בעבר וחבר המועדון כיום, הפועל לקידום התחרות לקח חלק פעיל בקיומה גם השנה. דורון דנקנר ז"ל, בנו, התמודד בתחרות הראשונה וזכה במקום הראשון ובצער רב, הוא נפטר ממחלה קשה זמן קצר לאחר מכן ומאז התחרות קרוייה על שמו ובכל תחרות מחולק למשתתפים ולמשתתפות הספר לזכרו "טוב לחשוב עליך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר