כצנלסון והתושבים בי"ג
כצנלסון והתושבים בי"ג

כצנלסון נפגש עם תושבי רובע י"ג באשדוד בעניין בית הכנסת

לאחר הסערה הפוליטית שהתעוררה בעקבות הסכם כצנסלון-אמסלם בנושא בית כנסת המריבה ברובע י"ג, הגיע כצנלסון לשוחח עם התושבים ולהסביר להם את משמעות הסיכומים

פורסם בתאריך: 17.2.22 19:07

     

לאחר הסיכום להעתקת בית הכנסת ברובע י"ג ממקומו למיקום אחר ברובע, הגיע סגן רה"ע שמעון כצנלסון לשוחח עם התושבים ברובע ולהסביר להם את המהלך.

בשיחה עם התושבים מסביר כצנלסון שהוא עשה מאמצים רבים לבטל פה את היתר ובמקום יהיה פארק לנוחיות התושבים ובית הכנסת יזוז למקום אחר ברובע ולא בקרבת מגורים. כמו כן הוא מדבר על התחבורה הציבורית שהוא עושה מאמצים להנגיש אותה ברובע לטובת האוכלוסייה המבוגרת.

כזכור, לפי ההסכם בין כצנלסון ומ"מ ראש העיר, אבי אמסלם, במקום המבנה של בית הכנסת יוקם במקום פארק, ואילו בית הכנסת עצמו יועתק למקום אחר. כצנלסון, כמי שחתום על היתר הבניה לבית הכנסת עשה זאת לאחר שהתושבים במקום, רבים מיוצאי חבר העמים, מחו על כך. אמסלם הסביר שעשה זאת כי "הפריע לי הקטע הפוליטי שעשו סביב בית ה'". אמסלם גם אמר כי חברת המועצה הלן גלבר וסגן רה"ע אלי נכט, צריכים לברך על כך.

התגובות שלהם לא איחרו לבוא, כאשר גלבר טענה כי כל ההקצאה עצמה לא הייתה בכלל חוקית מלכתחילה והיא זאת שפעלה לבטל אותו מול משרד הפנים. עוד היא הוסיפה: "כצנלסון עובד על התושבים כי זה ייבנה 100 מטר משם. אני לא אשתוק". ואילו נכט הגיב בציניות אומר "הזיזו את בית הכנסת 100 מטר. ממש הישג לתושבים".

כצנלסון והתושבים בי"ג

כצנלסון והתושבים בי"ג

על כך הגיב כצנלסון ואמר: "זו אולי הפעם הראשונה בתולדות העיר אשדוד שאנחנו מצליחים להגיע להסכמה ברוח העיקרון שמנחה אותנו לאורך כל הדרך – חיה ותן לחיות. אנחנו עומדים לבטל את אישור תחילת העבודות ואת היתר הבנייה, ולאחר מכן לייעד את הקרקע לטובת פארק ציבורי. זהו ניצחון של כלל תושבי אשדוד. חבל שאחרים – רק מדברים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר