כך זה ייראה
כך זה ייראה

"צועקים את צעקתך": קמפיין מיוחד לחיזוק הנערה שנאנסה באשדוד

שלטי חוצות ייתלו היום ברחבי העיר וזאת במסגרת קמפיין "הבושה עוברת צד" במסגרתו מחזקים את הקורבנות ופועלים לפרסום הפוגעים. כמו כן, היום תושק באשדוד אפליקציית SafeUP המהווה "רשת נשים לביטחון אישי", זאת ביוזמת סגנית רה"ע אשדוד לשעבר, שרון מרק

פורסם בתאריך: 7.11.21 12:54

     

סגנית רה"ע אשדוד לשעבר, שרון מרק וכן פעילות חברתיות מהעיר ומהארץ מקיימות פעילויות לצמצום אלימות נגד נשים. במסגרת זאת יעלה היום קמפיין נרחב – בשיתוף והובלת יעל ורד ושלטי זוהר חוצות בפרויקט "הבושה עוברת צד", מדובר בשלטי חוצות דמות של נערה והכותרות "צועקים את צעקתך" או "הנעורים שבאו פתע אל סופם". זאת לאור מקרה האונס המזעזע שהתרחש באשדוד, כאשר תושב העיר בן 41 הכניס לביתו נערה בת 14 עם צרכים מיוחדים ואנס אותה, על פי החשד.

בכך הן ממשיכות להשמיע את קולן של נשים ונערות שנפגעו מאלימות ומעלות גם קמפיין מימון המונים לחיזוק המשפחה והנערה מאשדוד וקוראות לתושבים "מוזמנים להשתתף בהדסטארט כדי להמשיך לצעוק את זעקתן של נפגעות האונס והאלימות".

כך זה ייראה

כך זה ייראה

"כל מי שלא יכול יותר לעבור לסדר היום אחרי מעשי הזוועות האחרונים של אלימות אכזרית ומזעזעת נגד נשים, מוזמן לחבור אלינו", נמסר, "נמאס מדיונים מתישים, מבירוקרטיה משפטית מייגעת ומפוליטיקלי קורקט – הגיע הזמן לעשות מעשה. ידע כל פוגע פוטנציאלי כי למעט סנקציות משפטיות, למעשיו תהיינה גם השלכות חברתיות. את זממו אמנם עשה בהיחבא ובמחשכים, אך אנחנו נעלהו על ראש חוצות; נפעל לתליית תמונות ושמות גברים החשודים במעשי אלימות אכזריים וקיצוניים נגד נשים ע"ג שילוטי ענק ברחבי הארץ. במקביל נפעל להעצמת הנשים – חשוב כי המסר יהיה חזק וברור: הבושה כבר אינה חלק מנחלתו של הקורבן, אלא עוברת לצד התוקף – הגיע הזמן שהוא יתבייש!".

שרון מרק. צילום: פבל

שרון מרק. צילום: פבל

לקמפיין מימון ההמונים לחצו כאן.

בתוך כך, היום בערב בשעה 20:00 תתקיים השקה מקומית של אפליקציה של קהילת SafeUP – "תנועה של סולידריות נשית מבוססת על אפליקציה בה כל אחת יכולה לקחת חלק ביצירת מרחב בטוח יותר", כך מסבירים בהזמנה לאירוע.

צילומסך מתוך אפליקציית safeup

צילומסך מתוך אפליקציית safeup

את הפנייה למייסדת הקהילה, יזמה מרק ובדברי הסבר שנלווים לאירוע נכתב כי "האפליקציה מאפשרת לחברות הקהילה להיעזר בה כאשר הן מרגישות לא בטוחות או נתקלות בסכנות ממשיות או פוטנציאליות וזקוקות לתמיכה, ליווי או סיוע פיזי. עזרה כזו מוגשת על-ידי מערך השומרות המוסמכות, נשים חברות קהילה שעברו אימות והכשרה וזמינות ונכונות להגיב ולסייע בזמן אמת. בלחיצה על כפתור כל אחת יכולה לעלות לשיחת טלפון או וידאו עם שלושת השומרות הקרובות אליה ביותר גאוגרפית, הן רואות את המיקום שלה ויוודאו שהיא תשוב להיות בטוחה עם ע"י ליווי טלפוני או פיזי או במקרה הצורך צירוף המשטרה או גורם מקצועי אחר לשיחה".

ההשקה תתקיים כאמור בשעה 20:00, יש להירשם לפני כן באתר: https://bit.ly/2YmzU2o


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר