שריתה ברזיו. צילומסך מתוך N12

אשדוד: הדביקה בכוונה את בתה בקורונה – עכשיו היא במצב קשה של פוסט קורונה

שריתה ברזיו, תושבת אשדוד, שמעה כמו רבים שילדים חווים בקלות את הקורונה, אז היא הדביקה בכוונה את בתה בת ה-7.5 בשביל התו הירוק. כעת הילדה מאושפזת במצב קשה עם תסמיני פוסט קורונה. עכשיו היא קוראת להורים לשמור על הילדים מהנגיף

פורסם בתאריך: 11.10.21 15:06

     

מאז התפרצות נגיף הקורונה בעולם ובישראל, נפוצו שמועות רבות על אופי הנגיף. אחת השמועות מדברות על כך שילדים חווים את הקורונה בקלות ולכן כדאי להדביק אותם.

מי שהקשיבה לזה היא שריתה ברזיו, תושבת אשדוד, שהדביקה בכוונה את בתה הקטנה בת ה-7.5 בקורונה. "אנחנו מקווים לטוב, נכנסנו לימים לא טובים לא יודעים מתי זה יגמר. לצערי נעמה נפגעה בריאות", סיפרה ברזיו בריאיון לרפי רשף, "מייצבים אותה פה ,אבל הדלקת שלה מאוד אלימה. לצערי קרה מה שקרה, אני קצת מאשימה את עצמי ואת המידע שהעבירו לנו שילדים לא נפגעים מקורונה ואין להם תסמינים".

הילדה אמנם נדבקה בקורונה ולא חוותה כלל תסמינים והחלימה, אך כעת היא מאושפזת במצב קשה בבית החולים אסותא אשדוד, עם תסמיני פוסט קורונה. "אני מאשימה את עצמי, כי החלום שלי אמרתי שאם הקורונה תיכנס  אליי הביתה נעשה הדבקה שיהיה לילדים תו ירוק, ועכשיו חוזרים לבית הספר אז בלי בידודים".

תמונת הילדה מאושפזת בבית החולים:

היא סיפרה עוד בריאיון כי הבן הגדול נדבק וגם הבן השני שלה, "אז אמרתי בואו נדביק את כולם. נעמה נדבקה ולא היו סימפטומים, היא צחקה ורקדה והיינו בהלם".

אלא שאז החלו הסימפטומים המוזרים, "היא אומרת לי אמא כואב לי הראש, היא מתעוררת בלילה עם רעידות בגוף,  משהו שלא ראיתי בחיי, לחץ דם 220/110 עם חום של 40 פתאומי". הם הלכו לרופא שבהתחלה שקבע שמדובר במשהו ויראלי ושחרר אותם עם תרופות.

אלא שכעבור יומיים המצב החמיר, "מגיע סוף שבוע והילדה עם חום לא יורד, ואז בשבת מגיעים התסמינים המוזרים, תסמינים של קילופים בעור, ילדה קטנה שכל הידיים והרגלים מתנפחות שאי אפשר להזיז את האצבעות. הלכתי לקופת חולים ורופאה אחרת שלחה אותנו במידי לאסותא".

ברזיו, אמרה לבסוף כי המסר שלה להורים הוא לשמור על הילדים כי הם לא מחוסנים והם עלולים להיפגע מהקורונה. "בבקשה אל תהיו שאננים תשמרו על הילדים שלכם כי את הממשלה וכל מי שיושב למעלה זה לא מעניין", היא כתבה בפייסבוק והודתה לצוות באסותא, "תודה לאל אנחנו בידיים טובות, מחלקת טיפול נמרץ אסותא אשדוד עושים עבודת קודש כל הצוות המדהים הזה".

היא ביקשה להתפלל לרפואת בתה – נעמה אנאבל בת שריתה.

גם במשרד הבריאות התייחסו למקרה הזה ומסרו: "לא מדביקים ילדים בכוונה בקורונה. זה מסכן במידה רבה את הבריאות של הילדים שלכם. שמרו על עצמכם ועליהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר