יחיאל לסרי ויחיאל וינגרטן. צילום: פבל
יחיאל לסרי ויחיאל וינגרטן. צילום: פבל

הקרע בקואליציה בעיריית אשדוד מתרחב: מנכ"ל העירייה "הוצנח" מעל סגן ראש העיר

אחרי שסמכויותיו של הסגן שמעון כצנלסון נשללו, כעת מקבל הסגן השני, יחיאל וינגרטן סוג של שלילת סמכויות כאשר מנכ"ל העירייה מתמנה מעליו ואמור לאשר את כל המינויים שוועדת המכרזים בראשות וינגרטן אינה מאשרת

פורסם בתאריך: 28.6.21 12:32

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי מאשים את סגנו, יחיאל וינגרטן בפגיעה מכוונת בתפקוד התקין של העירייה בכך שאינו מכנס את ועדת המכרזים שהוא עומד בראשה. ברקע, כמובן עומד מינויו של סגן ראש העירייה, אלי נכט, מינוי שווינגרטן החרים ומתנגד לו.

במכתב שהוציא היום ד"ר לסרי, הוא הודיע על מינויו של מנכ"ל העירייה אילן בן עדי למי שיעמוד בראשות ועדת מיוחדת שתאשר את כל המכרזים שוינגרטן לא מאשר. בכך, הוא מרוקן מתוכן את תפקידו של יו"ר ועדת המכרזים.

אילן בן עדי. צילום: פבל

אילן בן עדי. צילום: פבל

"מדיווחי ראש מנהל משאבי אנוש – הגב' שרת, עולה שמזה תקופה קיים קושי של ממש לזמן וועדות בחינה, במהירות וברצף הנדרשים לתפקוד תקין של העירייה", כתב ד"ר לסרי לבן עדי, "ואם לא די בכך, המסקנה המסתברת  מאמירתו האחרונה של עוזר הרב יחיאל וינגרטן – סגן ראש העיר, שככל הנראה, אין המדובר עוד בחוסר טיפול מהסוג הרגיל, בבקשותיה של הגב' שרת שאינן עולות יפה. אלא ממש בכוונת מכוון. לפיכך, אני נאלץ למנות אותך לתפקיד יו"ר וועדת הבחינה, לכל אותם המקרים בהם לא מתאפשר לוועדת הבחינה שמונתה זה מכבר, להתכנס ולעבוד ברצף ובזמינות הנדרשים, בכדי לשמור על תפקודה התקין של העיריה והשירות הציבורי".



כזכור, לפני כשבועיים התקיימה ישיבת מועצה מיוחדת בה הובא לאישור מינויו של עו"ד אלי נכט לתפקיד סגן ראש העירייה בשכר וזאת בהתאם להסכם הקואליציוני. אלא שלמרות שמדובר בהצבעה שיש בה משמעת קואליציונית, החליטו סגניו של ראש העירייה, שמעון כצנלסון, יחיאל וינגרטן ואבי אמסלם, להחרים את ההצבעה. הם כמעט הביאו לנפילת ההצבעה, אך יחד עם זאת גרמו למבוכה רבה בקואליציה. "זה היה ההסכם שהיה הכי קשה לממש", אמר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, לאחר ההצבעה שעברה בין היתר בתמיכת חלק מחברי האופוזיציה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אז כצנלסון וחברי סיעתו כבר "שילמו" על ההתנהלות הזאת לאחר שסמכויותיהם בחפ"א נשללו וכעת הגיע גם זמנו של וינגרטן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר