שליחי וולט. צילום: תומר אפלבאום
שליחי וולט. צילום: תומר אפלבאום

רעבים? החל מהיום אפליקציית וולט גם באשדוד

אפליקציית המשלוחים שכבשה את התל אביבים והגיעה להרצליה, נתניה, וראשון לציון, ממשיכה להתרחב – היום החלה להפעיל את שירותי Wolt באשדוד, העיר השישית בגודלה בישראל

פורסם בתאריך: 7.6.21 10:47

     

תושבי אשדוד מצטרפים לחגיגה ונהנים כעת ממשלוחים משלל המסעדות שפועלות ברחבי העיר כאשר חלקן לא הציעו שירות משלוחים עד כה. בין המסעדות האשדודיות שיהיו זמינות באפליקציה מא אסיה בר, סנסט, פבלה, פיתה בסטה, והרשתות הארציות גולדה, מקדונלדס, בורגר קינג, בורגר ראנץ', yellow, ביר פוינט יחד עם עוד עשרות מסעדות וחנויות.

בחברה אומרים כי כעת, בזכות שירות המשלוחים של Wolt יוכלו תושבי האזור להזמין מהמסעדות את המנות האהובות ולקבל את האוכל בזמן קצר בהרבה מזמן המשלוח שאשדודים הכירו עד היום.

"כניסת השירות של Wolt לאזור תביא לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה ותתאים לסטנדרט הבינלאומי במבחר, זמן משלוח ושירות לקוחות. לצורך הרחבת השירות גויסו עשרות שליחים, שיאפשרו לתושבים לקבל משלוח חם, טרי ובזמן ממוצע של כ-30 דקות (!) מהמסעדות המובילות באזור", נמסר.

במיוחד לקיץ, וולט וידאה שרוב חופי הרחצה בעיר יהיו בטווח המשלוחים כדי שהרוחצים יוכלו להזמין אוכל ולפגוש את השליח עם בגד הים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אז מי היא חברת Wolt? היא הוקמה בשנת 2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם. עד היום מרכז פעילותה של וולט ישראל היה בתל אביב-רמת גן-גבעתיים, הרצליה-כפר שמריהו, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשון לציון, נתניה, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקווה, בת ים, יבנה וכעת גם אשדוד.

וולט החלה את פעילותה בת"א עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם למעלה מ-1500 בתי עסק. מרגע ההזמנה, האפליקציה של Wolt מנטרת את שלבי הכנת האוכל, מעדכנת את זמן ההגעה המדויק ומאפשרת לעקוב אחר מיקומו של השליח במפה בזמן אמת.

מנכ"לית וולט, ליאור אשכול. צילום: אסף קרלה

מנכ"לית וולט, ליאור אשכול. צילום: אסף קרלה

מנכ"לית וולט ישראל, ליאור אשכול: "אנחנו מתכננים כבר זמן רב את כניסתנו לאשדוד, אחת הערים הגדולות בישראל. אנחנו שמחים להביא את השירות המהיר והיעיל של וולט לאשדוד, כך שהעסקים והלקוחות יוכלו ליהנות מחוויית המשלוח הייחודית וסטנדרט השירות הגבוה שלנו. אשדוד עברה תקופה לא קלה בשנה האחרונה עם הקורונה והמצב הביטחוני. וולט גאה להגיע לתמוך בעסקים הקטנים אחרי התקופה המאתגרת הזו בעיר ולהביא לתושבי אשדוד ובעלי העסקים בה את הסטנדרטים הבינלאומיים שהבאנו עד היום מנתניה דרך תל אביב ועד יבנה. אנחנו שמחים ומתרגשים מהכניסה שלנו לעיר ובטוחים שכולם ייהנו מוולט".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר