חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה
חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה

"קיבלתי אגרוף בפנים": נעצר חשוד בתקיפת חרדים באשדוד

אתמול, בשני מקרים הותקפו חרדים באזורים ג' ו-ז' באשדוד, בשני המקרים התוקף תואר כמי שחובש בנדנה שחורה לראשו ונטען כי הוא תוקף דווקא חרדים. המשטרה עצרה אותו והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית

פורסם בתאריך: 22.3.21 18:59

     

חיים, חרדי תושב אשדוד עמד אתמול בצהריים בפינת הרחובות משה סנה ובני ברית. הוא המתין לרמזור שיתחלף לירוק כדי לחצות את הכביש, אלא שלפתע קרה משהו שהוא לא ציפה לו.

"פתאום מצאתי את עצמי על הרצפה", הוא משחזר, "קיבלתי אגרוף חזק בפנים, בלסת ועפתי על העמוד. לא קלטתי מה קורה, שמעתי אנשים מדברים וראיתי בן אדם נמלט. יש לי חבלה בפנים בצד שמאל והכל כואב".

חיים מתאר את האדם הזה כבערך גובה 1.70 מטר, עם בנדנה שחורה לראשו, "אבל לא ראיתי אותו טוב. ראיתי אותו אחרי שהוא נמלט", מספר חיים.

למקום הוזעקה ניידת משטרה, והשוטרים אמרו לחיים לגשת לתחנה ולהגיש תלונה וכך הוא עשה. הוא מספר כי במקביל היה אדם שעקב אחרי התוקף והמ שהוא ראה העלה את ההשערה כי מדובר במי שמעוניין לתקוף דווקא חרדים, "מישהו הלך אחריו לאן שהוא הלך ועדכן את המשטרה, הוא הלך אחריו 25 דקות עד שהוא נעלם והשוטרים לא באו. אבל הוא  סיפר שכל פעם שהאיש הזה ראה חרדי ברחוב הוא עשה לו תנועות", הוא מספר.

חיים יצא מתחנת המשטרה עם כאבי ראש חזקים והלך לבית החולים אסותא, שם עבר סדרת צילומים והתברר כי לקה בזעזוע מוח קל. "אני עוד בן אדם חסון, עמדו לידי ילדים קטנים שאם היו מקבלים את המכה הזאת הם לא היו קמים מזה", הוא אומר בדאגה.

רגלו של אחד הקורבנות לאחר שהותקף

רגלו של אחד הקורבנות לאחר שהותקף

חיים פנה עם התלונה גם לסגן ראש העיר, הרב יחיאל וינגרטן שפנה לגורמים המוסמכים במשטרה ובעירייה בכדי לזרז את הטיפול במקרה.

היום התקבלה עוד תלונה על תקיפה של אותו אדם, התקיפה התרחשה אתמול בערב וגם הפעם היה מדובר בתקיפה של אדם חרדי באזור חרדי באשדוד. הקורבן תיאר אף הוא כי התוקף חבש בנדנה שחורה והוא ניגש היום לתחנת המשטרה להגיש תלונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




באמצעות מצלמות המוקד הרואה של עיריית אשדוד, איתרה המשטרה את החשוד במעשה. מדובר בתושב העיר בן 22, אלא שלאחר חקירה התברר כי מקומו של האיש הוא לא בתא מעצר אלא במחלקה פסיכיאטרית והוא הועבר לקבלת טיפול.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר