בית ספר אריאל אשדוד. מתוך גוגל סטריט וויו
בית ספר "אריאל". מתוך גוגל סטריט וויו

סערה בבי"ס באשדוד: בהוראת המנהלת רק חלק מהתלמידים קיבלו אוכל, האחרים לא

סערה בבית הספר ממ"ד "אריאל" בעקבות הוראה של המנהלת לחלק מאפה ושוקו לתלמידים שהשתתפו בפעילות זום, בעוד ילדים אחרים לא קיבלו. הורה שביקש לחלק לאחרים נאסר עליו לעשות זאת והדבר אף הידרדר לאלימות

פורסם בתאריך: 19.3.21 14:26

     

במוצאי השבת האחרונה, ארגנה הנהלת בית הספר טקס מלווה מלכה, אבל באמצעות הזום. אלא שלטקס הזה נלווה דבר נוסף שגרר תרעומת רבה מצד ההורים.

המנהלת, יפה חזוט, החליטה לתגמל את התלמידים שנכנסו לזום במאפה ושקית שוקו וכפועל יוצא, לא לתגמל את מי שלא השתתפו בטקס. "יש ילדים שלא נכנסו או לא יכלו להיכנס לזום כי היו מחוץ לעיר או משהו כזה", הסביר גורם שהיה מעורה בעניין.

עוד הוא ציין כי לא מדובר באיזה שהיא פעילות לימודית. כידוע טקס מלווה מלכה הוא טקס דתי ולא לימודי.

מנהלת בית הספר "אריאל", יפה חזות

מנהלת בית הספר "אריאל", יפה חזות

מה שקרה בעקבות זאת, שכאשר התלמידים חזרו לבית הספר וקיבלו את המאפה והשוקו, היו תלמידים אחרים שנאלצו, "יש מצב שהילד שלך לא קיבל קרואסון וילד אחר כן קיבל", הוסיף הגורם.

כאשר נודע על כך להורים, הדבר עורר סערה רבה ואחת האמהות אף הגיעה כדי לחלק מאפים לשאר התלמידים שלא קיבלו, אך הדבר נמנע ממנה. במקרה הזה הסבירו כי אסור להורה לחלק על דעת עצמו מזון לתלמידי בית הספר. הרוחות הסוערות אף נגררו לאלימות ותלונה במשטרה שבוטלה בהמשך.

מאפים. צילום אילוסטרציה

מאפים. צילום אילוסטרציה

בעקבות זאת, הגיבה המנהלת בהודעות ששלחה להורים בהן היא הסבירה כי לא היה בכוונתה להעניש תלמידים אלא לתגמל את התלמידים שהשתתפו בפעילות. עוד הוסיפה המנהלת כי הדבר נועד לחזק את המחויבות של התלמידים להשתתפות באירועים חברתיים.

אלא שכאמור, ההורים לא ראו זאת עין בעין עם המנהלת וביקרו אותה על כך שתגמלה אתה תלמידים במזון ולא בפרסים אחרים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הדבר הובא לידיעת משרד החינוך ושם הבהירו למנהלת כי ניתן לתגמל תלמידים, אך אין לעשות זאת באמצעות חלוקת מזון בשל הרגישות הכרוכה בכך.

בוועד ההורים של בית הספר, גם סברו כי תגמול תלמידים באמצעות מזון הוא שגיאה, ומסרו כי הדבר לא יחזור על עצמו בבית הספר. "מטרתה של מנהלת ביה"ס הגב' יפה חזות היה לצ'פר את הילדים אשר נכנסו לזום בערב מלווה מלכה", מסרה יו"ר הוועד, יפית בן שושן, "עניין חלוקת הצ'ופר היה ע"מ לתגמל ולעודד ילדים נוספים להשתתף בפעילויות ומטלות בית ספריות אך עם זאת הובהר שנעשה שיקול דעת מוטעה באופן בחירת סוג הצ'ופר. הנושא הובא לידיעתה של המנהלת אשר הבינה את רגישות העניין ולהבא יחולקו צ'ופרים שונים. בית הספר אריאל מוביל וימשיך להוביל בתחום החברתי, פדגוגי וערכי וימשיך לעודד את התלמידים להעצמה ומצוינות. חג שמח מלא באהבת חינם לכולם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר