נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית לאחר הזכייה באליפות אירופה. צילום: הועד האולימפי

הישג מרשים: המתעמלות מאשדוד וקסמן וקרמרנקו זכו בזהב באליפות אירופה

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה אתמול (שישי) באליפות אירופה לשנת 2020. שתי מתעמלות מתוך שש המתעמלות של הנבחרת הלאומית הן אשדודיות: קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו

פורסם בתאריך: 28.11.20 17:53

     

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה אתמול (שישי) במקום הראשון ובמדליית הזהב באליפות אירופה  בקרב רב לשנת 2020 שנערכה בקייב, לאחר שהשיגה 67.575 נקודות. כזכור, שתי מתעמלות מתוך שש המתעמלות של הנבחרת הן אשדודיות, קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו.

מאמנת הנבחרת, אירה ויגדורצ׳יק התרגשה במיוחד מהזכייה ומההשמעת ההמנון הלאומי תחת אדמת קייב, ואמרה אתמול לאתר one: ״אני מרגישה שליחות מטורפת בעבודה שלי ואני מתרגשת בכל פעם מחדש מכל הישג ששם את מדינת ישראל גבוה. העלאת הדגל לראש הפודיום היא הדבר שתמיד מניע אותי, במיוחד כאן, בקייב. בעיר הזו נקברו עצמותיהם של 50 אלף יהודים רק בגלל שהיו יהודים. סבא רבה שלי, סבתא רבה שלי וסבא שלי נרצחו פה, באירועיי באבי יאר. אמא שלי הספיקה לברוח, אבל כל יהודי קייב נרצחו פה והם קבורים בקבר אחים גדול. הנפשות האלה מתו למעננו, כדי שאנחנו נחזור לפה ונזכה במדליה בשם מדינת ישראל של העם היהודי. אני מאוד מקווה שיש מי שמרגיש הקלה אחרי ההישג הזה, שיש מי שזה סגר את המעגל שלו. כי מבחינתי, זה הרגע הכי עוצמתי שיש. מדליית הזהב הייתה בחשיבות עליונה עבור הנבחרת, כולן ידעו את זה״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גם רשות הספורט העירונית בירכה את המתעמלות האשדודיות, בדף הפייסבוק של הרשות נכתב: ״להתרגש כל פעם מחדש עם האשדודיות שלנו יאנה קרמרנקו וקארין וקסמן שזכו יחד עם הנבחרת הישראלית במדליית הזהב באליפות אירופה בקרב רב שמתקיימת בקייב. כבוד״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר