מרק, לסרי וכנפו במעמד חתימת ההסכם הקואליציוני: החיוכים התחלפו בחילופי האשמות מכוערים. צילום: שי מרק
מרק, לסרי וכנפו במעמד חתימת ההסכם הקואליציוני: החיוכים התחלפו בחילופי האשמות מכוערים. צילום: שי מרק

כנפו תוקף את מרק המתפטרת: "עשתה ניסיון לסחוט תיק, אפס בעשייה"

מתקפה חסרת תקדים של הנהגת העיר אשדוד על שרון מרק לאחר שהחליטה להתפטר מתפקידה ולפרוש לאופוזיציה. כנפו: "הצהרותיה הפוליטיות באות לכסות על העדר כישורים לעבודת צוות ויחסי אנוש סבירים". מרק: "בוחרת שלא להגיב"

פורסם בתאריך: 19.11.20 17:55

     

עד לפני רגע הם היו שותפים בכירים בהנהלת העיר, אבל כעת הפכו ליריבים גלויים: מתקפה חריפה במיוחד של יו"ר הקואליציה באשדוד, מ"מ ראש העירייה עו"ד גבי כנפו על הסגנית המתפטרת, שרון מרק.

לדבריו, מרק לא הודחה מתיק גני הילדים: "עוד טרם פגישתי עם שרון מרק לדיון בהסכם הקואליציוני, הודיעה שרון לראש העיר שהיא מוותרת על תיק גני ילדים בחינוך. בפגישתינו עשתה נסיון לסחוט תיק אחר בתמורה ואף הציבה זמן אולטימטום למימוש בקשתה. כמובן שכיו״ר הקואליציה דחיתי את נסיון הסחיטה על הסף, כיוון שאינו עולה בקנה אחד עם היותה סיעה בת מנדט אחד בלבד, והדבר היה עלול לגרום לפריצת ההסכמים עם שאר הסיעות בקואליציה".

כזכור, מרק הודחה מתפקידה כממונה על גני הילדים וחינוך מבוגרים לאחר שהתגלעו חילוקי דעות קשים בינה לבין ראש מנהל החינוך בעירייה, אריה מימון, במהלכם האשימה מרק את מימון שהוא אינו ראוי לשמש בתפקידו. לאחר מכן הודיעה שהיא מתפטרת מהסגנות ופורשת לאופוזיציה ופצחה בשורה של האשמות על ניהול תחום החינוך ונושאים נוספים, שפירושן המעשי היה הפניית אצבע כלפי הנהגת העיר בראשות לסרי.

כנפו: "למרות הצער מפרישתה מהקואליציה איננו מופתעים, שכן לגברת מרק יש היסטוריה עשירה של בעיית יחסי אנוש וסכסוכים, שהבולט בהן היה פיצול סיעת הלביאות מיד אחרי הבחירות, ובהמשך העדר יכולת לשתף פעולה עם ראש מנהל החינוך אריה מימון".

"להערכתי", מוסיף כנפו בהודעה שהוציא אחר הצהריים ויש להניח שהיא מתואמת עם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "הצהרותיה הפוליטיות באות לכסות על העדר כישורים לעבודת צוות ויחסי אנוש סבירים. כל זאת לצד אפס עשיה בשנתיים האחרונות מאז כניסתה לתפקיד בגני הילדים ובקידום התעשיה והתעסוקה בעיר.

עוד הוא מוסיף: "החמור ביותר מצידה של גברת מרק הוא עשיית פוליטיקה בשיאו של משבר הקורונה, כאשר בעלי העסקים שהיא ממונה על הסיוע להם, כורעים תחת הנטל ועוברים תקופה קשה של פגיעה כלכלית. ובמקום להכנס תחת האלונקה ולסייע להם, בחרה לעסוק בפוליטיקה קטנה. אנו מאחלים למרק קצת יותר יושרה ואחריות בפעילותה באופוזיציה״.

מרק בתגובה: "אני בוחרת שלא להגיב. זה לא שיח שאני מעוניינת להיות חלק ממנו או שיתרום ציבורית לתושבים. ההתרחשות האמיתית ידועה והכתוב רחוק ממנה. מבחינתי הדיון בנושא ובמשבר בכללו הסתיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר