בן תורג׳מן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

לקראת פתיחת ליגה א׳: האדומים החתימו מגן חדש

לקראת פתיחת הליגה בסוף החודש, הפועל אדומים אשדוד החתימה מגן שמאלי חדש עם רזומה עשיר בליגת העל, בן תורג׳מן שרק לפני שנתיים נכלל בסגל של הפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 5.11.20 18:08

     

ליגה א’ חוזרת. אחרי שקבוצות הליגה לא הסכימו למתווה החזרה של ההתאחדות לכדורגל בתחילת הדרך, השבוע נערכה פגישה בין בכירים בהתאחדות לנציגי הקבוצות ובה הצדדים הגיעו להסכמה על תנאים שיאפשרו לחדש את הליגה בקרוב.

בפגישה בין הצדדים נקבע כי הליגה תתחיל ותסתיים על כר הדשא. בנוסף, קבוצות ליגות א’-ג’ צפויות לקבל פיצוי וסיוע כספי מהמדינה בגובה של חמישה מיליון שקלים בגין נזקי הקורונה ולצורך ההיערכות לחידוש המשחקים. כמו כן, סוכם על מתווה בריאותי מיוחד לקבוצות ליגה א’ למקרה שיתגלו חולים מאומתים בקבוצות, כאשר אם בקבוצה יהיו יותר מארבעה מקרים של קורונה היא לא תוכל להשתתף במשחק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כלל הקבוצות, כולל הפועל אדומים ועירוני אשדוד חזרו להתאמן במתווה מיוחד לליגת הנמוכות, כאשר ב- 24.11 הקבוצות צפויות לחזור לשחק במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. 3 ימים לאחר מכן (שישי, 27.11) הליגה תיפתח.

כזכור, ליגה א׳ השנה משוחקת בשיטה שונה. הליגה חולקה לשני בתים ובהגרלת הבתים נקבע כי עירוני והפועל לא ישחקו באותו הבית וכתוצאה מכך לא יהיה דרבי העונה, אלא אם כן שתי הקבוצות יעפילו לבית העליון שיכלול 4 קבוצות.

החלוץ אלירן שמש ומנהל הקבוצה דורון אוחיון חוגגים בדרבי האשדודי האחרון. צילום: פבל

בתוך כך, בהפועל אדומים אשדוד היו זקוקים נואשות לחיזוק בעמדת המגן השמאלי לאחר שהמגן הצעיר טל שטרית עזב את הקבוצה לטובת סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. במועדון האדום הודיעו היום (חמישי) על החתמתו של בן תורג׳מן (31) בעל הרזומה העשיר בליגת העל. תורג׳מן שיחק בעבר בהפועל באר שבע, הפועל עכו, הפועל פתח תקווה, בני יהודה, מכבי נתניה, בני סכנין והפועל נוף הגליל, הקבוצה והעיר בה גדל. היום הוא חתם על חוזה באמצעות סוכנו ברק בדש והצטרף לפרויקט הכוכבים של הקבוצה האדומה של העיר אשדוד.

תורג׳מן אמר לאחר חתימתו בקבוצה: ״אני שמח מאוד לחתום בהפועל אדומים אשדוד. אני מודה לרוני חג'ג הבעלים שרצה אותי ועשה הכל כדי להביא אותי לקבוצה, תודה ענקית לברק בדש הסוכן שלי שעשה הכל כדי לסגור את כל הפינות הנדרשות ותודה לצוות המקצועי יאיר אזולאי והמאמן יובל נעים על האמון וההזדמנות. שמעתי רק דברים טובים על המועדון הגדול הפועל אדומים אשדוד, אני מקווה ומאמין שנעשה ביחד דברים מדהימים ונעמוד במטרות שלנו והכי חשוב שנשמח את הקהל המדהים והענק שיש כאן. שיהיה לנו בהצלחה. אוהב אתכם״.

המנהל המקצועי יאיר אזולאי (מימין), בן תורג׳מן וסוכנו ברק בדש. צילום: מדיה אדומים אשדוד

בניגוד לעירוני אשדוד שצפויה לפתוח את הליגה ב 27.11 במשחק חוץ מול היורדת הטרייה הפועל אשקלון, האדומים הוגרלו כקבוצה החופשית שלא תשחק במחזור הראשון. במחזור השני (4.12) הם צפויים לצאת למשחק חוץ מול מכבי הרצליה ויקוו שהבלם אבי מלכה שהוא שחקן מפתח בקבוצה יחלים מפציעתו. מלכה צפוי להיעדר במשך חודש ימים מהמגרשים. בעוד עשרה ימים הוא יערוך בדיקה לפיה במועדון ידעו מהו קצב ההתקדמות של השיקום שלו. במשחק הרשמי הראשון העונה של הקבוצה, במשחק שייערך ב- 24.11 נגד מכבי שעריים במסגרת גביע המדינה, מלכה בוודאות לא ישחק.

שחקני הרכש הנוצצים של האדומים: יוסי אסייג, אוהד קדוסי, ואבי מלכה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר