ארתור רוזנפלד. צילום: דוברות מכבי אשדוד

כדורסל: מכבי אשדוד ממשיכה להתכונן לעונה החדשה

שחקני רכש חדשים לצהובים של עופר רחימי, ששמחו עם בוא הידיעה על הגדלת מספר העולות לליגה הבכירה העונה לשתיים

פורסם בתאריך: 3.9.20 08:31

     

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית וצירפה לשורותיה שלושה שחקנים חדשים: עמית אלון, נדב ינקוביץ׳ וארתור רוזנפלד.

אלון (20, 1.81) המשחק בעמדת הגארד שיחק בעונה החולפת במדיה של מכבי חיפה. לאחר חתימתו באשדוד אמר: ״מחכה כבר להתחיל את העונה, לטרוף את הפרקט וכמובן להכיר את האוהדים״.

עמית אלון. צילום: דוברות מכבי אשדוד

ינקוביץ׳ (17,1.88) המשחק בעמדת הרכז הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד השחקנים המוכשרים בגילו בישראל והיה מהברגים המרכזיים בשנים האחרונות ברוטציה של המאמן אורן אהרוני בשורות קבוצת הנוער על של הצהובים מתל אביב, עימה זכה בין היתר גם באליפות המדינה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במסגרת משחקי מכבי ת"א בטורנירי יורוליג לנוער בשנים האחרונות, ינקוביץ' בלט במינכן 2019 כאשר דורג ראשון באחוזים מחוץ לקשת עם 63.4%, לצד הופעה מרשימה של 19 נקודות ו-4 ריבאונדים בניצחון על הגרמנים. במקביל, ינקוביץ' רשם 13 נקודות ו-4 כדורים חוזרים נגד פרטיזן בלגרד, 8 נקודות ו-6 ריבאונדים מול ז'לגיריס קובנה וסל ניצחון דרמטי על הבאזר מחצי מגרש מול לוקומוטיב קובאן במסגרת טורניר הכנה בת"א לפני שנתיים.

נדב ינקוביץ׳. צילום: דוברות מכבי אשדוד

רוזנפלד (25, 1.83 מ') המשחק בעמדת הגארד הוא יהודי-צרפתי ששיחק בשנים האחרונות בליגה הצרפתית הראשונה והשנייה וכעת הוא מגיע לראשונה לישראל ואמור להיחשב כשחקן מתאזרח. בעונה החולפת שיחק בקבוצת וישי קלמונט מהליגה הצרפתית השנייה והעמיד ממוצעים של 7.8 נקודות (38.3 אחוזים ל-3) ו-3.4 אסיסטים למשחק.

העונה מכבי אשדוד מכוונת אך ורק לעליית ליגה, בטח בשל העובדה כי העונה מספר העולות לליגת הראשונה גדל מעולה אחת לשתיים. העונה תחל ב 4/10 כאשר האשדודים ייצאו למשחק חוץ מול הפועל חבל מודיעין במסגרת הסיבוב הראשון של גביע הליגה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר